نیکوتین از سیگار آمریکایی‌ها کم می‌شود
نیکوتین از سیگار آمریکایی‌ها کم می‌شود

مقامات آمریکایی از طرحی خبر دادند که بر اساس آن از میزان نیکوتین موجود در سیگار کاسته می‌شود. به گزارش ایسنا، قانونگذاران آمریکایی در نظر دارند با کاهش میزان نیکوتین موجود در سیگار از اعتیادآور بودن آن بکاهند. این اقدام می‌تواند در سال‌های آینده تعداد مصرف کنندگان سیگار را میلیون‌ها نفر کاهش دهد. سازمان غذا […]


نیکوتین از سیگار آمریکایی‌ها کم می‌شودمقامات آمریکایی از طرحی خبر دادند که بر اساس آن از میزان نیکوتین موجود در سیگار کاسته می‌شود.

به گزارش ایسنا، قانونگذاران آمریکایی در نظر دارند با کاهش میزان نیکوتین موجود در سیگار از اعتیادآور بودن آن بکاهند. این اقدام می‌تواند در سال‌های آینده تعداد مصرف کنندگان سیگار را میلیون‌ها نفر کاهش دهد.

سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد به دنبال ارائه یک استاندارد تولید هستیم تا میزان نیکوتین موجود در سیگار به حداقل یا سطح غیر اعتیادآور برسانیم.

به رغم چندین دهه فعالیت برای مقابله با سیگار هر ساله نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از مردم آمریکا به دلیل استعمال سیگار فوت می‌کنند که تقریبا سالانه حدود ۳۰۰ میلیارد دلار به طور مستقیم به دلیل هزینه مراقبت‌های سلامتی و افت بهره‌وری اقتصادی بار مالی دارد.

به گزارش ژاپن تودی، همچنین کارشناسان پیش بینی کردند کاهش میزان نیکوتین به سطح غیر اعتیادآور می‌تواند در اولین سال اجرای طرح پنج میلیون نفر از تعداد سیگاری‌ها بکاهد. در پنج سال دیگر هشت میلیون نفر از تعداد مصرف کنندگان سیگار کاسته می‌شود و تا سال ۲۰۶۰ نرخ مصرف سیگار در آمریکا از ۱۵ درصد فعلی به ۱.۴ درصد می‌رسد.

نیکوتین از سیگار آمریکایی‌ها کم می‌شود



Source link