هشت طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۱۰میلیارد ریال در ماکو به بهره‌برداری رسید
هشت طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۱۰میلیارد ریال در ماکو به بهره‌برداری رسید

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این طرح‌ها امروز با حضور فرماندار ماکو ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. واحد تولیدی خمیر بازی، اتصالات رادیاتورهای پنلی، موم موبر بهداشتی، لباس راحتی، جارو برقی و فر رومیزی، لوله‌های پلی‌اتیلن آب چکاندار، پکیج گرمایشی گازی […]


به گزارش اخبار آزاد مناطق، این طرح‌ها امروز با حضور فرماندار ماکو ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

واحد تولیدی خمیر بازی، اتصالات رادیاتورهای پنلی، موم موبر بهداشتی، لباس راحتی، جارو برقی و فر رومیزی، لوله‌های پلی‌اتیلن آب چکاندار، پکیج گرمایشی گازی و سنگ مرمریت از جمله این طرح‌ها بودند که امروز همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند‌.

برای اجرای این طرح‌ها در شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو ماکو حدود ۳۱۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده بود که با بهره‌برداری از آنها برای ۱۶۰نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

همچنین سه طرح عمرانی شامل لکه‌گیری و آسفالت راه روستایی سنگر، آسفالت معابر روستای کشمش تپه و ۹۰واحد مسکن روستایی در بخش مرکزی ماکو افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جمال کوهی بخشدار مرکزی ماکو در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت‌: از ابتدای روی کارآمدن دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی و ارتقاء شاخص‌های پایدار در مناطق روستایی صورت گرفته است که اجرای طرح‌های هادی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، آبرسانی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی ازجمله آنها است.

وی با بیان اینکه شهرستان ماکو در جذب تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است، افزود: امید است این روند با همکاری و تعامل مردم و مسئولین دستگاه‌های متولی ادامه داشته باشد، تا در همه روستاها سرپناه امن برای خانواده‌ها داشته باشیم.

بخشدار مرکزی خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح لکه‌گیری و آسفالت راه روستایی سنگر ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، به منظور آسفالت معابر روستای کشمش تپه ۱۰میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال و برای احداث ۹۰واحد مسکن روستایی حدود ۱۸میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نوشته هشت طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۱۰میلیارد ریال در ماکو به بهره‌برداری رسید اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link