واکاوی شرایط سیاسی- اقتصادی جاری کشور در جلسه مشورتی با رئیس‌جمهور :: خبرگزاری خانه ملت
واکاوی شرایط سیاسی- اقتصادی جاری کشور در جلسه مشورتی با رئیس‌جمهور :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در توضیح جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور، گفت: مسائل و کلیات درباره وضعیت کنونی جامعه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. این جلسه برگزار شد زیرا رئیس‌جمهور خواهان اخذ نظرات مختلف گروه‌های سیاسی و مشورت با آنها در مورد این مسائل است. طرح موضوع انتخاب وزرای […]

[ad_1]

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در توضیح جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور، گفت: مسائل و کلیات درباره وضعیت کنونی جامعه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. این جلسه برگزار شد زیرا رئیس‌جمهور خواهان اخذ نظرات مختلف گروه‌های سیاسی و مشورت با آنها در مورد این مسائل است.

طرح موضوع انتخاب وزرای اقتصاد و کار در جلسه مشورتی با رئیس‌جمهور

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان گروه‌های مختلف اصلاح طلب در این جلسه به انتخاب وزرای وزارتخانه‌های اقتصاد و کار اشاره و بر  انتخاب افراد متخصص و کارآمد تاکید شد.

تاکید دولت بر تفکیک وزارتخانه‌ها

وی افزود: آقای روحانی و در مجموع دولت به دنبال تفکیک تعدادی از وزارتخانه‌ها است و از این جهت درخواست همکاری از سوی مجلسی‌ها را داشت، البته وی از عدم تصویب لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها در مجلس گلایه کردند. دولت با توجه به اِشراف اطلاعاتی بر تفکیک وزارتخانه‌ها تاکید دارد.

محمدی یادآور شد: در این جلسه به موضوع انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره‌ای نشد تنها به موضوعات جاری و اقتصادی پرداخته شد، بیشتر اعضای شورای راهبردی اصلاح طلبان با رئیس‌جمهور در ارتباط بودند لذا جلسه مشورتی با آنها برگزار شد تا در مورد رفع موانع و مشکلات از نظرات آنها هم استفاده شود.

تاکید اصلاح‌طلبان بر تداوم جلسات مشورتی با رئیس‌جمهور

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان و اعضای شورای راهبردی حاضر در این جلسه از آقای روحانی درخواست کردند تا چنین جلسات مشورتی تداوم داشته باشد. به نظر آقای روحانی با توجه به شرایط خاص برای کمک در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات گروه‌های سیاسی مختلف استفاده می‌کنند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link