پایان عملیات اعزام زائران حج‌۹۷ از فرودگاه امام‌(ره) با انجام ۹۱سورتی پرواز
پایان عملیات اعزام زائران حج‌۹۷ از فرودگاه امام‌(ره) با انجام ۹۱سورتی پرواز

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) از اعزام ۲۳هزار و ۲۴۹زائر حج تمتع امسال از فرودگاه امام‌(ره) به سرزمین وحی خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرینا، از انجام ۹۱سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به شهرهای جده و مدینه برای اعزام زائران حج تمتع […]


معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) از اعزام ۲۳هزار و ۲۴۹زائر حج تمتع امسال از فرودگاه امام‌(ره) به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرینا، از انجام ۹۱سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به شهرهای جده و مدینه برای اعزام زائران حج تمتع امسال خبر داد و گفت: عملیات اعزام زائران به سرزمین وحی از بیست و سوم تیرماه تا بیست و چهارم مردادماه به طول انجامید و طی آن ۲۳هزار و ۲۴۹زائر از فرودگاه امام(ره) به سرزمین وحی مشرف شدند.

رستمی افزود: از ۹۱سورتی پرواز، ۶۴پرواز مسافری توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  «هما» و ۲۷پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام پذیرفت.

وی با اشاره به کاهش زمان تاخیر پروازهای حج تمتع‌۹۷ گفت: میانگین تاخیر هر پرواز به طور متوسط ۳۰دقیقه برآورد شده که نسبت به سال گذشته سیر نزولی داشته و این میزان نیز به علت نقص فنی هواپیما و موارد دیگر بوده و عوامل فرودگاهی در تاخیرها نقشی نداشته‌اند.

معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه پروازهای بازگشت حجاج از پنجم شهریور آغاز می‌شود و تا بیست و ششم این ماه ادامه خواهد داشت، افزود: مدیران و کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) از هم‌اکنون در حال آماده‌سازی سالن بازگشت جهت استقبال مناسب و شایسته از حجاج هستند و آمار و اطلاعات این پروازها به طور مستمر و مرتب و از طریق دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل این شرکت به اطلاع عموم خواهد رسید.

نوشته پایان عملیات اعزام زائران حج‌۹۷ از فرودگاه امام‌(ره) با انجام ۹۱سورتی پرواز اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link