چشمان زیبای این روباه قطبی وایرال شد+ فیلم
چشمان زیبای این روباه قطبی وایرال شد+ فیلم

[ad_1] در ادامه ویدیویی تماشایی از روباه قطبی در لاپلند سوئد را مشاهده میفرمایید. آیا می دانید که روباه های قطبی معمولاً در طول فصل تولید مثل، به صورت تک همسری جفتگیری میکنند که می تواند از اواخر زمستان تا اوایل تابستان ادامه یابد. آنها معمولاً به صورت یک روباه نر و ماده جفت می شوند و فرزندان […]

[ad_1]



چشمان زیبای این روباه قطبی وایرال شد+ فیلم

در ادامه ویدیویی تماشایی از روباه قطبی در لاپلند سوئد را مشاهده میفرمایید.

آیا می دانید که روباه های قطبی معمولاً در طول فصل تولید مثل، به صورت تک همسری جفتگیری میکنند که می تواند از اواخر زمستان تا اوایل تابستان ادامه یابد. آنها معمولاً به صورت یک روباه نر و ماده جفت می شوند و فرزندان خود را با هم بزرگ می کنند.

یکی از واقعیت های جالب در مورد روباه های قطبی، سازگاری باورنکردنی آنها با محیط های سرد است. خز ضخیم و دولایه آنها عایق بسیار خوبی را فراهم می کند و آنها را در دمای 50- درجه سانتی گراد (58- درجه فارنهایت) گرم نگه می دارد.

روباه های قطبی بسته به فصل و مکان می توانند طیف وسیعی از رنگ ها را نشان دهند. در طول ماه‌های زمستان، خز آن‌ها معمولاً سفید است تا با مناظر پوشیده از برف ترکیب شود و از شکارچیان و طعمه‌ها به طور یکسان استتار شود. در تابستان و فصول گرم تر، خز آنها ممکن است به رنگ قهوه ای، ماسه ای یا خاکستری تغییر کند تا با پوشش گیاهی تاندرا مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، برخی از جمعیت‌های روباه قطبی ممکن است بدون توجه به فصل، رنگ آبی، تیره یا قهوه‌ای را در طول سال حفظ کنند.

 


[ad_2]

Source link