چند زن ایزیدی‌ همچنان در اسارت داعشی هستند؟ عکس
چند زن ایزیدی‌ همچنان در اسارت داعشی هستند؟ عکس

[ad_1] به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، “ارفان اورتاک” رئیس شورای مرکزی ” ایزیدی ها “در آلمان گفت: پس از موفقیت و دستیابی “نادیه مراد” فعال ایزیدی به جایزه صلح نوبل در سال 2018 گفت: هزار زن همچنان در دست باندهای تروریستی داعشی زندانی هستند. ارفان در اظهاراتی که روزنامه “هیلبرونر استیمی” منتشر کرد، […]

[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، “ارفان اورتاک” رئیس شورای مرکزی ” ایزیدی ها “در آلمان گفت: پس از موفقیت و دستیابی “نادیه مراد” فعال ایزیدی به جایزه صلح نوبل در سال 2018 گفت: هزار زن همچنان در دست باندهای تروریستی داعشی زندانی هستند.

ارفان در اظهاراتی که روزنامه “هیلبرونر استیمی” منتشر کرد، اظهار داشت: حدود هزار زن در چنگال داعشی‌ها به سر می‌برند که در معرض بردگی و تجاوز قرار دارند.

05

نادیه مراد که در معرض ربوده شدن و تعرض به دست تروریست‌های داعشی قرار گرفته بود، به پاس فعالیت علیه تروریست‌های داعشی به جایزه صلح نوبل دست یافت.

06

” نادیه مراد” در سال 2014 چندین ماه در بازداشت گروه تروریستی داعش قرار داشته و در معرض تعرض وحشیانه قرار گرفته بود، اما پس از سه ماه توانست از چنگال آنان بگریزد. وی هم اکنون در آلمان به سر می برد و برای محاکمه سرکردگان گروه تروریستی داعش در دادگاه بین المللی مبارزه می‌ کند.

[ad_2]

Source link