آخرین وضعیت ترافیکی استان‌های منتهی به مرز عراق +نقشه
آخرین وضعیت ترافیکی استان‌های منتهی به مرز عراق +نقشه

[ad_1] به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی سازمان راهداری و پلیس راهور، محدودیت‌های ترافیکی اربعین در استان‌های غربی ایران از روز سوم آبان آغاز شد و تا دوازدهم این ماه ادامه خواهد داشت. در این برنامه‌ریزی محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین در برخی مسیرهای استان‌های […]

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی سازمان راهداری و پلیس راهور، محدودیت‌های ترافیکی اربعین در استان‌های غربی ایران از روز سوم آبان آغاز شد و تا دوازدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

در این برنامه‌ریزی محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین در برخی مسیرهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و چهار محال و بختیاری و در برخی جاده‌ها نیز برای مدیریت ترافیک محدودیت‌هایی برای تردد سایر خودروها در نظر گرفته شده است.

با خروج بخش قابل توجهی از متقاضیان سفر زمینی به عراق در این ایام از مرزهای سه‌گانه در نظر گرفته شده، نقشه‌های بر خط ترافیک نشان می‌دهد که ترافیک در تمام جاده‌های اصلی استان‌هایی که با عراق مرز مشترک دارند و در این ایام از آنها استفاده می‌شود، روان است.

کرمانشاه به عنوان استانی که بسیاری از مسافران زمینی باید از جاده‌های این استان عبور کنند در حال حاضر در تمامی مسیرها ترافیکی روان دارد.

در ایلام نیز جاده‌ها بدون هیچ محدودیتی مسافران را جابجا می‌کنند و حتی مسیر منتهی به مرز مهران به عنوان پر تقاضاترین مرز زمینی برای انتقال به عراق نیز ترافیکی روان دارد.

12

در سال‌های گذشته معضل پارکینگ خودروهای پارک شده در مهران و ترافیک حاصل از آنها مشکلاتی را برای عبور و مرور خودروها به وجود آورده بود که به نظر می‌رسد در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

در استان خوزستان نیز به عنوان یکی دیگر از استان‌هایی که بخشی از تقاضای سفر به عراق و عتبات عالیات را مدریت می‌کند، ترافیک روان گزارش می‌شود و تمامی مسیرهای اصلی منتهی به مرز مشترک با عراق بدون مشکلات جدی ترافیکی فعال هستند.

13

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان راهداری مدیریت سفرهای جاده‌ای اربعین از روزهای ابتدایی آبان ماه آغاز شده و تا دهه دوم این ماه ادامه خواهد داشت.

سال قبل حدود چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در ایام اربعین از طریق ایران به عراق سفر کردند.

14

[ad_2]

Source link