آزادسازی ۱۷هزار و ۴۸۳مترمربع از اراضی ملی در منطقه آزاد قشم
آزادسازی ۱۷هزار و ۴۸۳مترمربع از اراضی ملی در منطقه آزاد قشم

[ad_1] مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف ۱۷هزار و ۴۸۳مترمربع اراضی ملی در منطقه آزاد قشم خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، ‌حسین رفیعی با اعلام این مطلب گفت: این اراضی از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه به ارزش ۱۹میلیارد و ۹۹۹میلیون و ۲۰۰هزار ریال توسط واحد […]

[ad_1]

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف ۱۷هزار و ۴۸۳مترمربع اراضی ملی در منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، ‌حسین رفیعی با اعلام این مطلب گفت: این اراضی از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه به ارزش ۱۹میلیارد و ۹۹۹میلیون و ۲۰۰هزار ریال توسط واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم رفع تصرف شده است.

وی افزود: روند مبارزه با پدیده زمین‌خواری در قشم براساس منویات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید و با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای اجرای دستورات مقام عظمای ولایت، با همکاری واحد حقوقی و امور قراردادها و مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، همچنین مجموعه دادسرا، نیروهای انتظامی و دریابانی، بخشداران، دهیاران و اهالی جزیره قشم  با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفته ‌مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بخشی از اراضی رفع تصرف شده در موقعیت شهر درگهان و بخشی در روستاهای تورگان، تولا، مرادی، لافت، رمکان و گیاهدان  قرار داشته است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵کیلومتر و عرض میانگین ۱۱کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است. شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک حدود ۱۵۰هزار نفر جمعیت دارد.

نوشته آزادسازی ۱۷هزار و ۴۸۳مترمربع از اراضی ملی در منطقه آزاد قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link