آزمایش دوپینگ رییس فدراسیون مثبت شد! +عکس
آزمایش دوپینگ رییس فدراسیون مثبت شد! +عکس

به گزارش ایلنا، با آزمایش دوباره نمونه‌های اخذ شده از المپیک 2012 لندن، آزمایش دوپینگ اینتا رادویچا رییس اتحادیه دوومیدانی لتونی در المپیک 2012 لندن مثبت اعلام شد. این ورزشکار زن سابق لتونی در ماده پرش طول در المپیک 2012 لندن با ثبت رکورد 88. 6 متر در رده چهارم قرار گرفت. این ورزشکار در […]


به گزارش ایلنا، با آزمایش دوباره نمونه‌های اخذ شده از المپیک 2012 لندن، آزمایش دوپینگ اینتا رادویچا رییس اتحادیه دوومیدانی لتونی در المپیک 2012 لندن مثبت اعلام شد. این ورزشکار زن سابق لتونی در ماده پرش طول در المپیک 2012 لندن با ثبت رکورد 88. 6 متر در رده چهارم قرار گرفت. این ورزشکار در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک لندن نیز پرچمدار لتونی بود.

با آزمایش دوباره برخی از نمونه‌های اخذ شده از المپیک لندن، حالا آزمایش دوپینگ اینتا مثبت شده است. وی در مسابقات جهانی سال 2017 که در لندن برگزار شد به مدال نقره دست پیدا کرد و از همین سال به‌عنوان رییس اتحادیه دوومیدانی لتونی انتخاب شد.

 

رادویچا بعد از این اتفاقات در صفحه شخصی خود نوشت: وضعیتی که من پیدا کردم بسیار ناخوشایند است. من از سن پایین ورزش را شروع کرده و تمام زندگی‌ام را به ورزش اختصاص داده‌ام. در دورانی که ورزش می‌کردم همیشه در خصوص استفاده از مواد غیرمجاز مخالف بودم و الان هم همینطور است.



Source link