آغاز عملیات اجرایی احداث هتل ۵ستاره کاروانسرای عباسی منطقه آزاد ماکو
آغاز عملیات اجرایی احداث هتل ۵ستاره کاروانسرای عباسی منطقه آزاد ماکو

[ad_1] مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هتل ۵ ستاره کاروانسرای عباسی ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع کلنگ زنی شد. به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در آئین کلنگ زنی این […]

[ad_1]

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هتل ۵ ستاره کاروانسرای عباسی ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در آئین کلنگ زنی این پروژه که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد صورت گرفت و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو صورت گرفت، مهدی عبدالله زاده افزود: این هتل با مشارکت منطقه آزاد ماکو شرکت میراث سازان عباسی در اتوبان آیت الله هاشمی رفسنجانی و در نزدیکی دانشگاه آزاد ماکو احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول پروژه هتل پنج ستاره کاروانسرای عباسی ۸۰ اتاق با زیربنای ۳۳۰۰ متر مربع احداث می شود اظهار داشت: برای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کل پروژه ۱۳ هزار و ۲۰۰ متر با ۳۰۰ اتاق و اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال احداث می شود و برای ۹۰ نفر اشتغال مستقیم و ۶۰ نفر اشتغال فصلی ایجاد خواهد کرد و مدت اجرای این پروژه ۲ سال است.



[ad_2]

Source link