آقای آخوندی لطفا به وجدان خود رجوع کنید
آقای آخوندی لطفا به وجدان خود رجوع کنید

ایسنا: سید مهدی فرشادان در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) ضمن تبریک روز ارتش و اعیاد شعبانیه بیان کرد: گفتمان توسعه محور صرفا گفتمان اقتصادی نیست بلکه گفتمانی همه جانبه است و همه ساختار‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در بر می‌گیرد. وی در ادامه گفت: متاسفانه بخشی از گفتمان در […]



ایسنا: سید مهدی فرشادان در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) ضمن تبریک روز ارتش و اعیاد شعبانیه بیان کرد: گفتمان توسعه محور صرفا گفتمان اقتصادی نیست بلکه گفتمانی همه جانبه است و همه ساختار‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه بخشی از گفتمان در کردستان من فراموش شده است و یا همیشه در حاشیه بوده. این موضوع بر تمام لایه‌های زندگی، صنعت و توریسم تاثیرگذار است. موضوع راه‌های کردستان به عنوان زیرساخت در تمام این سال‌ها سد بزرگی بوده است بر سر راه ورود سرمایه گذاران و توسعه این استان محروم. در ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر از همشهریان ما در جاده‌های استان کشته شده‌اند.

نماینده سنندج در پایان گفت: بنده کشته شدن افراد در جاده‌های استان را از چشم وزیر راه و شهرسازی می‌بینیم. آقای آخوندی لطفا به وجدان خود رجوع کنید. ظاهرا فراموش کرده‌اید که اگر حمایت‌های تعداد نمایندگان کردستان نبود امروز در حسرت پست وزارت بودید. استاندارد نبودن راه‌های کردستان نمونه بارز عقب افتادگی کردستان است. از ابتدای سال ۹۳ تاکنون ۱۵۰۰ نفر در جاده‌های کردستان جان داده‌اند.



Source link