آقای روحانی، کلید پیشکش، قفل جدید نزنید!
آقای روحانی، کلید پیشکش، قفل جدید نزنید!

عزت الله ضرغامی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: اگر آمار ۱۰ برابری اشتغال در فضای مجازی ناشی از خستگی است، پس کنایه و زخم زبان به سپاه فداکار جز خواب‌آلودگی چیز دیگری نیست! جام نیوز: عزت الله ضرغامی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش، مطلبی با عنوان «کلید بزرگی […]


عزت الله ضرغامی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: اگر آمار ۱۰ برابری اشتغال در فضای مجازی ناشی از خستگی است، پس کنایه و زخم زبان به سپاه فداکار جز خواب‌آلودگی چیز دیگری نیست!

جام نیوز: عزت الله ضرغامی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش، مطلبی با عنوان «کلید بزرگی که در سال ۹۲ از زیر عبا بیرون آمد کجاست؟!» نوشت: اگر آمار ۱۰ برابری اشتغال در فضای مجازی ناشی از خستگی است، پس کنایه و زخم زبان به سپاه فداکار جز خواب‌آلودگی چیز دیگری نیست!

رئیس سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی در ادامه این پست نوشت: کلید پیشکش! قفل جدیدی به انسجام و اتحاد کشور و آرامش مردم نزنید!

رئیس جمهور کشورمان چند روز قبل در سخنانی سعی در تمجید از ارتش جمهوری اسلامی کرده بود به طوریکه این سخنان نسبت به سپاه پاسداران انقلاب کنایه آمیز بود.

البته شنبه اول اردیبهشت امیرسرلشکر موسوی فرمانده ارتش در پاسخ به این کنایه‌های رئیس جمهور محترم گفت: دست از دست سپاه برنمیداریم.



Source link