آمریکایی‌ها بنای ماندن در برجام را ندارند
آمریکایی‌ها بنای ماندن در برجام را ندارند

entry-content قرچک و پیشوا در مجلس، سید حسین نقوی‌حسینی در خصوص نتیجه و ثمره نشست مشترک برجام در وین بر پایبندی طرف‌های مذاکره به‌ویژه آمریکا، اظهار کرد: جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته تا به روش کاملا دموکراتیک و از طریق گفت‌وگو، توافق هسته‌ای را حفظ کند، اما رفتار آمریکایی‌ها و اروپا […]

entry-content

قرچک و پیشوا در مجلس، سید حسین نقوی‌حسینی در خصوص نتیجه و ثمره نشست مشترک برجام در وین بر پایبندی طرف‌های مذاکره به‌ویژه آمریکا، اظهار کرد: جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته تا به روش کاملا دموکراتیک و از طریق گفت‌وگو، توافق هسته‌ای را حفظ کند، اما رفتار آمریکایی‌ها و اروپا در خلاف این جهت است.

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رفتار طرف‌های مقابل نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها بنای ماندن در برجام را ندارند.

به گزارش دفتر نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، سید حسین نقوی‌حسینی در خصوص نتیجه و ثمره نشست مشترک برجام در وین بر پایبندی طرف‌های مذاکره به‌ویژه آمریکا، اظهار کرد: جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته تا به روش کاملا دموکراتیک و از طریق گفت‌وگو، توافق هسته‌ای را حفظ کند، اما رفتار آمریکایی‌ها و اروپا در خلاف این جهت است.

وی بیان کرد: آمریکا با اقدامات اخیر، چون تحریم‌های جدید که در کمیته مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رساند و تغییراتی که در حوزه سیاست خارجی با برکناری تیلرسون اعمال کرد، نشان داد که بنای ماندن در برجام را ندارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اروپایی‌ها نیز با افزایش فشار علیه جمهوری اسلامی ضمن امتیازدهی به آمریکا خواهان حفظ برجام هستند که این روش نیز درست نیست، بنابراین با اینکه ایران قائل به پایبندی و مذاکره است، رفتار‌های طرف مقابل نشان از پایان برجام دارد.
وی خاطرنشان کرد: نشست‌های مشترک نیز مشروط به خروج نتیجه منطقی موثر است نه آنکه این نشست‌ها به تحریم‌های بیشتر و جدیدتر علیه جمهوری اسلامی منجر شود، چراکه هدف از توافق حذف تحریم‌ها بود.
نقوی‌حسینی در پایان متذکر شد: حفظ برجام با انجام تعهدات یک‌جانبه به نفع جمهوری اسلامی نیست.