آمریکا با اعمال تحریم‌ها می‌خواهد بر معیشت مردم تاثیر منفی بگذارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
آمریکا با اعمال تحریم‌ها می‌خواهد بر معیشت مردم تاثیر منفی بگذارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه نشست سه جانبه سران سه قوه اظهار داشت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند ۱۳ آبان مبدائی برای رسیدن آنها به آرزوهای نادرستشان نسبت به ملت ایران خواهد بود. وی افزود: اما مردم ایران به عکس عمل کردند و استقامت و ایستادگی خود را نشان دادند؛ ملت ایران کاملا […]



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در حاشیه نشست سه جانبه سران سه قوه اظهار داشت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند ۱۳ آبان مبدائی برای رسیدن آنها به آرزوهای نادرستشان نسبت به ملت ایران خواهد بود.

وی افزود: اما مردم ایران به عکس عمل کردند و استقامت و ایستادگی خود را نشان دادند؛ ملت ایران کاملا روشن کردند، کسی که در فکر فشار و ظلم است، هیئت حاکمه آمریکاست؛ آنها هستند که با اعمال تحریم‌های نابجا و غلط می خواهد در زندگی و معیشت روزمره مردم تاثیر منفی بگذارد.

روحانی گفت: آمریکایی‌ها سیستم بانکی و صادرات نفت و برخی دیگر از اقلام صادراتی را هدف قرار داده اند که به درآمد و منابع کل کشور مربوط است. 

رئیس جمهور اظهار داشت: بنابراین این حرف که آمریکا در پی فشار به نظام و حکومت جمهوری اسلامی و نه مردم ایران است، کاملا ناصحیح است. خودشان در عمل این واقعیت را آشکار کرده اند.

ادامه دارد …



Source link