آمریکا همواره درکنار تروریست های شناخته شده بین‌المللی است/ رفتارهای دوگانه آمریکا قدمت دارد :: خبرگزاری خانه ملت
آمریکا همواره درکنار تروریست های شناخته شده بین‌المللی است/ رفتارهای دوگانه آمریکا قدمت دارد :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] محمدحسین فرهنگی درگفت و گو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت با در واکنش به سخنرانی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و ترغیب کشورها به دخالت در اوضاع داخلی ایران،گفت: اقتضای طبیعت دشمن کشور متخاصم این است که از هر فرصتی برای آسیب زدن به کشور مقابل استفاده کند. وی افزود:دولت جدیدی که در آمریکا بر سرکار […]

[ad_1]

محمدحسین فرهنگی درگفت و گو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت با در واکنش به سخنرانی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و ترغیب کشورها به دخالت در اوضاع داخلی ایران،گفت: اقتضای طبیعت دشمن کشور متخاصم این است که از هر فرصتی برای آسیب زدن به کشور مقابل استفاده کند.

وی افزود:دولت جدیدی که در آمریکا بر سرکار آمد،از همه روش هایی که در طول ۴۰ سال گذشته بارها از طرف آمریکا بر مردم ایران روا داشته،بازهم از همان روش ها استفاده کرد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مضوع که غرب با توجه به اینکه به طور ملموس هم مشاهده می‌کند که پاسخ نمی‌گیرد،اما برهمین رفتار خود پافشاری می‌کند،تاکید کرد:لذا تا زمان ناامیدی آمریکایی ها از این روش‌ها این رفتار خود را ادامه می‌دهند.

گفتمان دولت روحانی که رفع تخاصم  است

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر درمجلس،افزود:گفتمان دولت روحانی که رفع تخاصم  بود و گفتمان به جا و درستی بود،عملاً توسط کشور مقابل جواب نداد.تغییر رفتار دشمن می‌تواند باعث تغییر رویکرد ما شود.

فرهنگی با اشاره به اینکه آمریکا خود مشکلات حقوق بشری دارد،اما ادعای دفاع از حقوق بشر نیز دارد،ادامه داد:رفتارهای دوگانه آمریکایی‌ها مربوط به یکی دو موضوع نیست به غیر از موضوع حقوق بشر موارد عدیده ای وجود دارد که هم از ناقضان حقوق بشر حمایت کردند و هم خودشان نقض گسترده حقوق بشر و دموکراسی داشتند.

حمایت تمام‌قد آمریکا ازکشورهایی که حتی انتخابات تشریفاتی و صوری هم نداشته اند

این نماینده مردم درمجلس ضمن بیان این که آمریکایی ها از کسانی که برای حفظ ملت و کشور خودشان مبارزه می کنند،به عنوان تروریست یاد می کنند،افزود:در موضوع تروریسم، آنها را همواره درکنار تروریست های شناخته شده بین‌المللی دیده‌ایم ،اما ادعای مبارزه با تروریسم را دارند.

وی با بیان با اشاره به موضوع دموکراسی در آمریکا مطرح کرد:در حوزه دموکراسی هم همین طور رفتار کردند؛از کشورهایی که انتخابات تشریفاتی و صوری هم نداشته اند به طور تمام‌قد حمایت می‌کنند،اما با کشورهایی که دموکراسی بسیار منظمی داشته اند،مبارزه کرده و آنها را متهم به نقض دموکراسی می کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:کشورهای غربی به ویژه آمریکایی ها رفتارهای دوگانه زیادی داشتند که بارها گفته شده و برهمه مردم کشورمان هم آشکار است./

پایان پیام

[ad_2]

Source link