آیا تجمیع وزارتخانه‌ها در دولت نهم کارشناسانه بوده است؟ :: خبرگزاری خانه ملت
آیا تجمیع وزارتخانه‌ها در دولت نهم کارشناسانه بوده است؟ :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اصلاح ساختار دولت، اظهار داشت: موضوع ادغام وزارتخانه‌ها که در دولت احمدی نژاد انجام شد که البته بدون کار کارشناسی بود و اکنون به سمتی رفته‌ایم که آن وزارتخانه‌ها به شکلی توانستند روی پای خود بایستند و به حرکت خود ادامه دهند. سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور […]

[ad_1]

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اصلاح ساختار دولت، اظهار داشت: موضوع ادغام وزارتخانه‌ها که در دولت احمدی نژاد انجام شد که البته بدون کار کارشناسی بود و اکنون به سمتی رفته‌ایم که آن وزارتخانه‌ها به شکلی توانستند روی پای خود بایستند و به حرکت خود ادامه دهند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اشتباه اول آن بود که برخی وزارتخانه‌ها را در دولت احمدی نژاد تجمیع کردند ولی با توجه به گذشت زمان حرکت این وزارتخانه‌ها تسهیل شد، نباید اکنون به دنبال تفکیک وزارتخانه‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: لایحه دولت برای اصلاح ساختار برخی وزارتخانه‌ها فاقد ارزیابی کارشناسانه بود و فعلا این موضوع جای مطرح شدن ندارد و با این شرایط مجلس به موضوع تفکیک وزارتخانه ها ورود نمی‌کند.

مجلس دهم به اصلاح ساختار وزارتخانه‌ها رای نمی‌دهد

سلیمی ادامه داد: اسامی مختلفی که در زمینه اصلاح ساختار وزارتخانه‌ها به مجلس ارائه شد، از سوی نمایندگان رد شد و دولت نیز می‌داند که مجلس دهم به تفکیک وزارتخانه ها رای نمی دهد، به همین جهت است که دولت نیز اصراری بر این موضوع نکرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با همین ترکیب وزارتخانه‌ها حرکت کنیم، در واقع باید توجه داشت که تفکیک وزارتخانه‌ها جز اولویت کشور نیست و بهتر است که در کشور به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باشیم.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر قرار است تفکیک وزارتخانه‌ها را شاهد باشیم، دولت باید کارشناسی‌های لازم را انجام دهد تا در مجلس بعدی در این زمینه تصمیم گیری شود./

پایان پیام

[ad_2]

Source link