ائمه جمعه و روحانیون با اطلاع رسانی از خدمات دولت، با هجمه های تبلیغاتی دشمنان مقابله کنند
ائمه جمعه و روحانیون با اطلاع رسانی از خدمات دولت، با هجمه های تبلیغاتی دشمنان مقابله کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با ائمه جمعه؛ علما و روحانیون شهرستان های ماکو؛ شوط و پلدشت از آنان خواست با اطلاع رسانی از خدمات دولت در منطقه با هجمه های تبلیغاتی دشمنان مقابله کنند. به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه افزایش امید و اعتماد عمومی […]


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با ائمه جمعه؛ علما و روحانیون شهرستان های ماکو؛ شوط و پلدشت از آنان خواست با اطلاع رسانی از خدمات دولت در منطقه با هجمه های تبلیغاتی دشمنان مقابله کنند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه افزایش امید و اعتماد عمومی و اجتماعی در مردم توسط نخبگان جامعه بویژه روحانیون ضروری است افزود: درآستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب دشمنان سعی در تضعیف نظام و اقدامات صورت گرفته هستند لذا باید با بیان اقدامات صورت گرفته؛ برنامه ها و چشم انداز توسعه منطقه در اذهان عمومی؛ امید را در جامعه افزایش داد.

وی ارتباط مستمر روحانیون با سازمان منطقه آزاد ماکو و مشاوره با آنان در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه را خواستار شد و ادامه داد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا از فرصت‌ها، امکانات و تولیدات داخل کشور و استان در بخش‌های مختلف به نحو مطلوب بهره و در رفع مشکلات آن کوشا باشیم.

سلیمانی اظهار داشت: هرچند ایراد و انتقاداتی به عملکرد برخی از کارگزاران وارد است ولی با این وجود اقدامات ارزشمندی هم در طول این سال ها توسط دولت در منطقه آزاد ماکو انجام و در حال انجام است و برودی شاهد بهره برداری از پروژه های نیمه تمام عمرانی منطقه خواهیم بود.

وی با اذعان بر اینکه برنامه های توسعه ای تدوین شده برای توسعه منطقه؛ با پشتوانه مهندسی فرهنگی بوده است گفت: از این پس تحولات منطقه و اقدامات و برنامه های سازمان بصورت بولتن هفتگی در اختیار ائمه جمعه منطقه آزاد ماکو قرار می گیرد.

در این نشست امام جمعه های شهرستان های ماکو؛ شوط و پلدشت با اعلام آمادگی برای همکاری با سازمان منطقه آزاد ماکو به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود پرداخته و بر لزوم ارائه گزارش اقدامات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند.





Source link