اتحاد «ربع پهلوی» و ولیعهد سعودی!
اتحاد «ربع پهلوی» و ولیعهد سعودی!

[ad_1] امپراتوری دروغ: عناصر سلطنت‌طلب عمدتاً تشکیل شده از افرادی با سن‌های بالا (عمدتاً بیش از ۷۰ سال) هستند که هنوز در خیال بازگشت فرزند شاه مخلوع به ایران و تاج‌گذاری او روزگار می‌گذرانند. «زینا تهرانی» مجری شبکه‌های لس‌آنجلسی یکی از این افراد است که با مقایسه «ربع پهلوی» و «محمد بن سلمان» ولیعهد جنایتکار […]

[ad_1]

امپراتوری دروغ: عناصر سلطنت‌طلب عمدتاً تشکیل شده از افرادی با سن‌های بالا (عمدتاً بیش از ۷۰ سال) هستند که هنوز در خیال بازگشت فرزند شاه مخلوع به ایران و تاج‌گذاری او روزگار می‌گذرانند.

«زینا تهرانی» مجری شبکه‌های لس‌آنجلسی یکی از این افراد است که با مقایسه «ربع پهلوی» و «محمد بن سلمان» ولیعهد جنایتکار سعودی، این دو را منجی‌های منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) نامید و در صفحه فیسبوکش نوشت: “اگر اروپاییان بگذارند تنها این دو شاهزاده پارسی و عرب، صلح را به خاورمیانه برمی‌گردانند. دعا کنیم به امید روزی که دو شاهزاده ایرانی و عربستان، دست صلح و همیاری‌شان را به خاطر مردم سرزمین‌شان به هم بفشرند. دیگر تا سال‌ها صلح و ثبات خاورمیانه را فرا خواهد گرفت … شاهزاده پهلوی یکی از شانس‌های باقیمانده و ادامه صلح در خاورمیانه و تنها کسی است که بخوبی آموزش دوستی با اسرائیل را به اعراب در خاورمیانه می‌دهد … این دو پرنس خاورمیانه با همه انگیزه‌ها و منافع ممکن خودشان، می‌توانند چهره متفاوت و مدیریت متفاوت با ۴۰ سال گذشته خاورمیانه بروز دهند. با توجه به ژن فرد محور ایرانیان و شخصیت‌محوری که در این ۲۵۰۰ سال پادشاهی در ایران شکل گرفته و تنها ساختاری که می‌تواند وضعیت پایدار سیاسی در کشور ایران برقرار نماید ساختار پادشاهی پارلمانی است …”

«ربع پهلوی»

 

این سلطنت‌طلب آواره که آخرین سال‌های عمر خود را در ینگه دنیا می‌گذراند، در حالی در خیالش «ربع پهلوی» را مانند ولیعهد سعودی ناجی و پیام‌آور صلح در منطقه معرفی می‌کند که همچون دیگر عناصر اپوزیسیون به‌طور عجیبی از هیچ‌کدام از جنایات رژیم سعودی به سرکردگی بن‌سلمان در کشور‌های منطقه بخصوص در یمن سخنی نمی‌گوید.

نکته جالبتر آن است که اپوزیسیون سلطنت‌طلب در گذشته خود را به ترویج فرهنگ آریایی و دشمنی با اعراب معرفی کرده است، اما در سال‌های اخیر شاهد ارتباط پیدا و پنهان این مدعیان باستان‌گرایی در ایران با سران کشور‌های عربی هستیم و هرازچندگاهی هم به دفاع و تمجید از عملکرد سران کشور‌های عربی و بخصوص سعودی‌ها می‌پردازند. عملکرد مذکور از سوی عناصر اپوزیسیون و بخصوص سطنت‌طلبان به‌خوبی نشان دهنده آنست که دشمنی آن‌ها نه با اعراب به‌عنوان یک قوم یا نژاد، بلکه با دین اسلام است که در پشت شعار دشمنی با اعراب مخفی گشته است.

مقایسه «ربع پهلوی» با جنایتکاری مانند «بن‌سلمان» نشانه این است که عناصر اپوزیسیون از فرزند شاه مخلوع نیز انتظار دارند مانند ولیعهد جوان سعودی عمل کند و به‌احتمال زیاد به گاوشیرده آمریکایی‌ها تبدیل شود!

[ad_2]

Source link