اتهام زنی وزیر خارجه فرانسه علیه ایران
اتهام زنی وزیر خارجه فرانسه علیه ایران

خبرگزاری میزان: «ژان ایو لودریان» در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شده که ایران تسلیحات در اختیار انصارالله یمن قرار می‌دهد. لودریان در مصاحبه با شبکه رادیویی «RTL» ادعا کرد: عربستان به طور پیوسته از سوی حوثی‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد، کسانی که سلاح‌های آن‌ها را ایران تأمین می‌کند. این ادعای لودریان در حالی مطرح شده که […]



خبرگزاری میزان: «ژان ایو لودریان» در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شده که ایران تسلیحات در اختیار انصارالله یمن قرار می‌دهد.

لودریان در مصاحبه با شبکه رادیویی «RTL» ادعا کرد: عربستان به طور پیوسته از سوی حوثی‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد، کسانی که سلاح‌های آن‌ها را ایران تأمین می‌کند.

این ادعای لودریان در حالی مطرح شده که طی روز‌های گذشته و در پی شلیک چند فروند موشک بالستیک به سمت ریاض از سوی نیرو‌های یمنی، ائتلاف سعودی بار دیگر ادعای ارسال موشک‎های ایرانی به یمن را تکرار کرد.

«ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی با نمایش قطعاتی از موشک‎های یمنی شلیک شده به عربستان سعودی مدعی شد که ائتلاف، اسنادی را در اختیار دارد که نشان می‌دهد موشک‌های شلیک شده ایرانی است و از سوی ایران در اختیار انصارالله قرار می‌گیرد.

المالکی در ادعایی مضحک اعلام کرد که ایران از بندر الحدیده برای ارسال موشک‌های بالستیک استفاده می‌کند و شورای امنیت باید به حساب ایرانی‌ها به دلیل تجهیز «حوثی‎ها» به موشک‎های بالستیک برسد.



Source link