احزاب باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشند
احزاب باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشند

[ad_1] افکارنیوز: اعضای شورای مرکزی حزب همت با محمد رضا باهنر”دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین” در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی دیدار و گفتگو کردند. احزاب باید به دنبال کادر سازی باشند باهنر در این دیدار با با بیان اینکه اولویت احزاب باید منافع ملی و نه منافع قومی، صنفی باشد، گفت: در این صورت […]

[ad_1]

افکارنیوز: اعضای شورای مرکزی حزب همت با محمد رضا باهنر”دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین” در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی دیدار و گفتگو کردند.

احزاب باید به دنبال کادر سازی باشند

باهنر در این دیدار با با بیان اینکه اولویت احزاب باید منافع ملی و نه منافع قومی، صنفی باشد، گفت: در این صورت می‌توانند موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند ضمن آنکه احزاب باید کادر سازی کنند، چرا که میتوانند با حکمرانی صحیح و درست نقشی موثری در جامعه ایفا کنند.

احزاب باید پیگیر مطالبات مردم باشند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین تصریح کرد: از دیگر واجباتی که احزاب باید انجام دهند پیگیری مطالبات به حق مردم است از سوی دیگر باید این مطالبات در دستور کار احزاب و تشکل‌های سیاسی قرار گیرد.

مطالبات ناحق باید کنار گذاشته شود

باهنر می‌گوید: مطالبات ناحق که با منافع ملی در تضاد است را باید با مردم مطرح کرد و به آن‌ها آموزش درست داده شود تا از این مطالبات عبور کنند.

در این دیدار، #سید_احمد_نبوی گزارشی از فعالیت‌های حزب متبوعش در عرصه سیاسی پرداخت و سپس مسئولان کمیته سیاسی، واحد حقوقی و سازمان بانوان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در قبال فعالیت‌های کمیته‌های اختصاصی حزب و برنامه‌های آتی ارائه کردند.

[ad_2]

Source link