اختصاص اعتبار ۲۰۰میلیارد تومانی جهت تکمیل بزرگراه چابهار-‌زاهدان
اختصاص اعتبار ۲۰۰میلیارد تومانی جهت تکمیل بزرگراه چابهار-‌زاهدان

[ad_1] نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار پس از پیگیری‌های فراوان و اخذ موافقت کمیسیون ماده‌۲۳ برای تکمیل بزرگراه چابهار-‌زاهدان اختصاص یافت. به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیم یارمحمدی اظهار داشت: ساخت آزاد راه و تکمیل راه‌آهن چابهار‌-‌زاهدان-‌مشهد سبب تسریع در توسعه حمل و نقل و ترانزیت کالا در چابهار […]

[ad_1]

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار پس از پیگیری‌های فراوان و اخذ موافقت کمیسیون ماده‌۲۳ برای تکمیل بزرگراه چابهار-‌زاهدان اختصاص یافت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیم یارمحمدی اظهار داشت: ساخت آزاد راه و تکمیل راه‌آهن چابهار‌-‌زاهدان-‌مشهد سبب تسریع در توسعه حمل و نقل و ترانزیت کالا در چابهار می‌شود.

یارمحمدی افزود: «راه» یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه هر منطقه است و بدون راه مناسب توسعه یک منطقه امکان‌پذیر نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح فاز نخست بندر شهید بهشتی نیاز است به توسعه زیرساخت‌های پسکرانه‌‌ای آن توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: جاده‌های فعلی سیستان و بلوچستان مناسب برای تردد کامیون نیست و برای بهره‌گیری از ظرفیت بندر شهید بهشتی چابهار باید جاده‌های منتهی به این بندر تبدیل به بزرگراه شوند.

یارمحمدی گفت: سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان در بخش‌های مختلف وجود دارد و دستگاه‌های اجرایی هرگونه همکاری و همراهی را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: موفق شدیم در مدت زمان یک ماه و نیم گذشته نظر مثبت کمیسیون ماده‌۲۳ را برای بررسی و اخذ منابع توسعه محور ترانزیتی چابهار-‌میلک اخذ کنیم و امیدواریم با مشارکت دولت و بخش خصوصی این محور که مکمل توسعه و عملیاتی شدن بندر است، توسعه یابد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل طرح توسعه بندر شهیدبهشتی، تکمیل راه آهن چابهار-‌مشهد و زیرساخت‌های جاده‌ای و ۲بانده شدن مسیرهای حمل و نقل کالا تاکید کرد و افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و شیلات در این استان مهیاست.

نوشته اختصاص اعتبار ۲۰۰میلیارد تومانی جهت تکمیل بزرگراه چابهار-‌زاهدان اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link