ارجاع بخشی از پرونده فدراسیون فوتبال به قوه قضائیه
ارجاع بخشی از پرونده فدراسیون فوتبال به قوه قضائیه

[ad_1] خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود از ارجاع بخشی از پرونده فدراسیون فوتبال به قوه قضائیه خبر داد و محتویات این پرونده را اعلام کرد.    محمدرضا امیرحسن‌خانی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی پرونده وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال در این کمیسیون، […]

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود از ارجاع بخشی از پرونده فدراسیون فوتبال به قوه قضائیه خبر داد و محتویات این پرونده را اعلام کرد. 

 

محمدرضا امیرحسن‌خانی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی پرونده وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال در این کمیسیون، اظهار داشت: بخشی از پرونده شکایت از فدراسیون فوتبال برای بررسی به قوه قضائیه واصل شده است.

وی افزود: پرونده بررسی شکایات از وزارت ورزش و فدراسیون همچنان در کمیسیون اصل نود باز و در حال بررسی است و در جلسه هیئت رئیسه کمیسیون برای ادامه رسیدگی به این پرونده تصمیم‌گیری می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود با تاکید بر اینکه موضوع بررسی پرونده وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از ابتدای مجلس دهم در این کمیسیون در حال بررسی است، گفت: نحوه عملکرد فدراسیون فوتبال در مسائلی مانند نقل و انتقال بازیکن و همچنین برگزاری مسابقات لیگ از جمله موضوعات پرونده شکایت از فدراسیون فوتبال است.

[ad_2]

Source link