به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بیش از ۱۰۰ روز است که محدودیت های پس از گسترش ویروس کرونا در کشور اجرا و بسیاری از این محدودیت ها برداشته شده است. اما در این بین هستند برخی بانکها و موسسات اعتباری که از این موضوع سوء استفاده کرده و همچنان در ارائه خدمات به مشتریان به […]
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، بیش از ۱۰۰ روز است که محدودیت های پس از گسترش ویروس کرونا در کشور اجرا و بسیاری از این محدودیت ها برداشته شده است.
اما در این بین هستند برخی بانکها و موسسات اعتباری که از این موضوع سوء استفاده کرده و همچنان در ارائه خدمات به مشتریان به صورت خودسرانه و به نفع خود عمل می کنند. به طور نمونه بانک مرکزی در اوایل اسفند ماه طی بخشنامهای به شبکه بانکی اعلام کرد دریافت و پرداخت وجه نقد به جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در شعب انجام نشود. اما از آنجا که این بخشنامه تا حدود زیادی عملکرد شبکه بانکی را مختل می کرد بانک مرکزی چند روز بعد طی بخشنامهای اعلام کرد هر شعبه یک باجه برای دریافت و پرداخت وجه نقد اختصاص و امور مشتریان را انجام دهد. اما با وجود گذشت بیش از سه ماه از این بخشنامه همچنان برخی بانک ها به بهانه شیوع کرونا حتی دریافت و پرداخت وجه نقد را نیز انجام نمی دهند. در این بین یکی از شعب بانک ملت در مشهد پا را فراتر گذاشته و در سایه نبود نظارت مسئولین این بانک اعلام کرده که از مشتریان شعب دیگر بانک ملت هیچگونه وجهی دریافت نمی کند و تنها از مشتریانی که حساب فعال نزد همان شعبه و آن هم تا سقف ۲ میلیون تومان دریافت وجه انجام میدهد! در اطلاعیه که شعبه این بانک در شعبه خود نصب کرده این موارد آمده است؛ در عکس زیر این اطلاعیه که در یکی از شعب بانک ملت مشهد نصب شده را مشاهده می کنید. حال اینکه این روش ارائه خدمت به صورت خودسرانه در این شعبه اجرا شده و یا دستوری است که در کلیه شعب اجرا می شود مشخص نیست، پایگاه خبری اخبار بانک آماده درج نقطه نظرات مسئولین بانک ملت در این خصوص می باشد. |