استراتژی های طلایی در بازاریابی آنلاین کسب و کارهای کوچک
استراتژی های طلایی در بازاریابی آنلاین کسب و کارهای کوچک

بازاریابی آنلاین در دنیا تبدیل به بزرگترین شیوه ی بازاریابی در میان کسب و کارهای مختلف شده است. کسب و کار های اینترنتی به دو گروه بزرگ و کوچک تقسیم می شوند.   کسب و کارهای کوچک به دلیل امکان ایجاد آن برای بیشتر افراد، از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل، ما در […]

بازاریابی آنلاین در دنیا تبدیل به بزرگترین شیوه ی بازاریابی در میان کسب و کارهای مختلف شده است. کسب و کار های اینترنتی به دو گروه بزرگ و کوچک تقسیم می شوند.

 

کسب و کارهای کوچک به دلیل امکان ایجاد آن برای بیشتر افراد، از اهمیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل، ما در اینجا مهم ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک را آموزش می دهیم.

 

نیازهای جامعه ی هدف به درستی بشناسید

در بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای کوچک، شناخت درست مخاطب و نیازهای او از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لازم نیست برای این کار کارشناسان خاصی استخدام کنید. خود شما به بر اساس ویژگی های محصولی که می خواهید ارائه دهید، می توانید جامعه ی هدف را به درستی شناسایی کنید.

 

اهداف کسب و کار خود را مشخص کنید

در بازاریابی آنلاین، شما به عنوان یک کارآفرین باید بتوانید میزان فروش، سود، هزینه، بودجه و بعضی KPI ها را به درستی تعیین کنید و بر اساس آن تعیین کنید که چگونه می خواهید به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

 

برند هوشمند انتخاب کنید

از نکات طلایی قطعی در بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۸ انتخاب نام تجاری هوشمند است. اگر می خواهید تاثیر برند شما عالی باشد، ارتباط آنلاین و ارائه خدمات رایگان را فراموش نکنید. طراحی ضعیف وبلاگ شما می تواند تاثیر منفی بر روی تاثیر کلی برند داشته باشد. اگر به صورت آنلاین به مشتریان پاسخ ندهید، آنها را از دست خواهید داد.

 

محتوی وبلاگ خود را سئو محور کنید

جستجوگرها یکی از نکات مهم بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۸ بوده اند. با استفاده از سئو، URL را بهینه سازی کنید. در تولید محتوا برای صفحه ی خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید تا هنگام جستجوی کاربران بیشترین آمار بازدید را داشته باشد.

 

 پست ها را در زمان مناسب بگذارید

 باید پست های خود را زمانی به اشتراک بگذارید که کاربر آن را ببیند. بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و برنامه های تحلیلی گوگل به شما کمک می کنند تا زمان درست را شناسایی کنید و با فرستادن پست های مناسب در زمان مناسب اطمینان حاصل کنید که کاربر آنها را خواهد خواند.

 

منبع: وب سایت مشاور بازاریابی منصور کیارش