استفاده از ظرفیت مهندسی نیروهای مسلح برای سازندگی :: خبرگزاری خانه ملت
استفاده از ظرفیت مهندسی نیروهای مسلح برای سازندگی :: خبرگزاری خانه ملت

اردشیر نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت  با اشاره به اهمیت افتتاح ۴۰ پروژه ملی در چهل سالگی انقلاب اسلامی از سوی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، گفت: برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور راهی جز اتکاء به ظرفیت های درونی در بخش های مختلف نیست. تعامل با کشورهای دنیا نباید سبب غفلت […]



اردشیر نوریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت  با اشاره به اهمیت افتتاح ۴۰ پروژه ملی در چهل سالگی انقلاب اسلامی از سوی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، گفت: برای برون رفت از مشکلات کنونی کشور راهی جز اتکاء به ظرفیت های درونی در بخش های مختلف نیست.

تعامل با کشورهای دنیا نباید سبب غفلت از ظرفیت های داخلی شود

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: باید یادآور شد برخورد مدبرانه با موضوعات بین المللی و تعامل صحیح با کشورهای دنیا تا حدودی می تواند زمینه مشکلات داخلی را حل کند اما این امر نباید سبب غفلت از پتانسیل های درونی شود.

تاکید رهبر انقلاب بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی

وی با اشاره به اینکه سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تاکید رهبر انقلاب بر تمرکز روی ظرفیت های دستگاه های داخلی کشور برای دستیابی به نتایج مطلوب است، ادامه داد: بر این اساس افتتاح ۴۰ پروژه ملی در چهل سالگی انقلاب اسلامی از سوی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) یکی از این موارد است که بیانگر کنار هم قرار گرفتن دولت و سایر مجموعه ها از جمله ظرفیت های مهندسی سپاه پاسداران است.

استفاده از ظرفیت مهندسی نیروهای مسلح برای سازندگی دو روی یک سکه است

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه ظرفیت مهندسی سپاه بعد از جنگ در خدمت سازندگی است، اظهار کرد: در واقع بهره گیری از ظرفیت نیروهای مسلح دو روی یک سکه است لذا ضرورت دارد از توانایی سازندگی نیروهای مسلح برای توسعه زیرساخت های کشور بهره ببریم.

توسعه زیرساخت ها در کشور سبب تولید اشتغال می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت ها در کشور سبب تولید اشتغال می شود که امروزه اهمیت دوچندانی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت های در راستای ارتقای رفاه عمومی جامعه استفاده کنیم و این مهم راهی جز همدلی مسئولان با یکدیگر در عرصه های مختلف نیست./

پایان پیام



Source link