استفاده از کانتر باز در ترمینال سلام/ تحول دروازه کنترل گذرنامه با هماهنگی نیروی انتظامی
استفاده از کانتر باز در ترمینال سلام/ تحول دروازه کنترل گذرنامه با هماهنگی نیروی انتظامی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) از تحول دروازه کنترل گذرنامه و ایجاد کانترهای باز در ترمینال سلام خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، شهرام آدم‌نژاد به استفاده از امکانات جدید در ترمینال سلام اشاره کرد و گفت: ترمینال سلام چندین ویژگی به روز و متمایز از سایر ترمینال‌های کشور […]


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) از تحول دروازه کنترل گذرنامه و ایجاد کانترهای باز در ترمینال سلام خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، شهرام آدم‌نژاد به استفاده از امکانات جدید در ترمینال سلام اشاره کرد و گفت: ترمینال سلام چندین ویژگی به روز و متمایز از سایر ترمینال‌های کشور را دارا است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال با هماهنگی نیروی محترم انتظامی و پلیس گذرنامه ترتیبی اتخاذ می‌کنیم که با ایجاد زیرساخت‌ها دروازه خروج از کشور و کنترل گذرنامه به شکل دیگری احداث شود و مسافران نیازی به عبور از دروازه‌هایی که اکنون در فرودگاه‌ها نصب هستند، نداشته باشند.

آدم‌نژاد ایجاد تحول در نحوه پذیرش مسافر را یکی دیگر از ویژگی‌های ترمینال سلام دانست و گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های ترمینال سلام بحث کانتر باز است. وقتی مسافر وارد ترمینال سلام می‌شود، می‌تواند از تمام کانترها فرآیند چک‌این را انجام دهد و نیاز به رجوع به یک کانتر مشخص نیست.

وی افزود: البته این کار نیاز به زیرساخت قوی اطلاعاتی و هندلینگ واحد دارد که مشغول تهیه این زیرساخت‌ها هستیم. این یکی از بهترین خدماتی است که می‌تواند در یک ترمینال هوایی ارائه شود.

نوشته استفاده از کانتر باز در ترمینال سلام/ تحول دروازه کنترل گذرنامه با هماهنگی نیروی انتظامی اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link