[ad_1] به گزارش هنرآنلاین، در آغاز سال ۱۳۹7، ویژه برنامه تحویل سال نو در رادیو نمایش با عنوان “خاطر آب و آیینه” به مدت دو ساعت و نیم از رادیو پخش خواهد شد. این برنامه به تهیه‌کنندگی و نویسندگی ژاله محمدعلی، راس ساعت 18 روز سه‌شنبه 29 اسفند ماه 1396 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و هنرمندانی چون شهیندخت […]

[ad_1]

به گزارش هنرآنلاین، در آغاز سال ۱۳۹7، ویژه برنامه تحویل سال نو در رادیو نمایش با عنوان “خاطر آب و آیینه” به مدت دو ساعت و نیم از رادیو پخش خواهد شد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی و نویسندگی ژاله محمدعلی، راس ساعت 18 روز سه‌شنبه 29 اسفند ماه 1396 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و هنرمندانی چون شهیندخت نجف‌زاده و امیر فرحان نیا اجرای آن را بر عهده دارند. در این ویژه برنامه ژاله علو و صدرالدین شجره به خوانش غزل‌هایی از حافظ پرداخته‌اند.

از دیگر بخش‌های این برنامه شنیدن خاطرات هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و مصاحبه حضوری با نویسندگان، کارگردانان و تهیه کنندگان سریال‌های نوروزی سال 97  و معرفی کتاب‌های گویا است. 

بر اساس این گزارش نوروز ۹7، چهار سریال رادیویی “عید امسال”، “سیزده به در پای چغازنبیل”، “داستان عمارت” و “میرنوروزی” نیز  به روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

زمان پخش و خلاصه داستان نمایش‌های نوروزی رادیو نمایش به شرح زیر است:

“عید امسال” به کارگردانی مهرداد عشقیان و نویسندگی مجید حیدری است و در خلاصه داستان آن آمده است: مراد چند روز پیش از عید برنده یک جایزه صد میلیونی شده است و در پی آن انتظاراتی برای اطرافیان ایجاد می‌شود که در این سریال خواهید شنید.

این نمایش ، هر روز ساعت 10صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

“سیزده به در پای چغازنبیل” به کارگردانی فریدون محرابی و نویسندگی مریم تاجیک درباره زنی است که به یاد روزگار جوانیش قصد دارد در ایام نوروز به منطقه گردشگری چغازنبیل سفر کند و…..

این سریال رادیویی هر روز ساعت 16:00 از رادیو نمایش پخش میشود.

“داستان عمارت” به کارگردانی رضا عمرانی و نویسندگی یاسمن شکرگزار درباره خانواده‌ای است که خود را برای سفر نوروزی آماده کرده‌اند اما با آشکار شدن یک راز، نوروز متفاوتی برایشان رقم می‌خورد.

این سریال هر روز ساعت 13:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین سریال رادیویی “میر نوروزی” به کارگردانی ایوب آقاخانی و نویسندگی هانیه نجفی بازگویی آیین و سنتهای نوروزی روستاهای ایران است که هر روز ساعت 11:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

در این مجموعه‌ها بیش از ۶۰ هنرمند در قالب نویسنده، بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، افکتور و صدابردار حضور دارند که محصول ایشان علاوه بر رادیو نمایش از سایر شبکه‌های رادیویی نیز پخش خواهد شد.

 

 

[ad_2]

منبع خبر