استقبال عضو هیات رییسه مجلس از حضور زنان در ورزشگاه ها/ مخالفت با تدوین طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان/ گزارش اینستاگرامی نمایندگان از پیگیری امور حوزه انتخابیه/دغدغه های آموزشی و مهرماهی نمایندگان مجلس :: خبرگزاری خانه ملت
استقبال عضو هیات رییسه مجلس از حضور زنان در ورزشگاه ها/ مخالفت با تدوین طرح اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان/ گزارش اینستاگرامی نمایندگان از پیگیری امور حوزه انتخابیه/دغدغه های آموزشی و مهرماهی نمایندگان مجلس :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند. صفحه اینستاگرامی دکتر علی لاریجانی  عکس هایی از در مراسم بهره برداری از پروژه های فرودگاه بین المللی مهرآباد را به […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

صفحه اینستاگرامی دکتر علی لاریجانی  عکس هایی از در مراسم بهره برداری از پروژه های فرودگاه بین المللی مهرآباد را به اشتراک گذاشته است. سخنرانی رییس مجلس در این بهره برداری را اینجا بخوانید.

علاالدین بروجردی نیز در تعدادی پست اینستاگرامی گزارش پیگیری امور حوزه انتخابیه خود را داده است. علاوه بر این وی ویدئویی از دیدار رهبری با نخبگان را به اشتارک گذاشته است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نیز دو گفت و گوی خود با خبرگزاری خانه ملت درباره  انتقاد از پیشنهاد تدوین طرحی دو فوریتی برای اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان   ،  فساد در سیستم اداری در کشور و توزیع شیر در مدارس را اشتراک گذاشته است.

احمد سالک کاشانی  متن دو گفت و گوی خود با خبرگزاری خانه ملت درباره سندالگوی ایران اسلامی و نهادهای خودجوش فرهنگی را به اشتراک گذاشته است.

وی همچنین عکسی از سخنرانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به اشتراک گذاشته است.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک عکس هایی به همراه توضیح درباره پیگیری امور حوزه انتخابیه و جلسات نشست های در این حوزه را به اشتراک گذاشته است.

پروانه مافی نیز که در یکصد و سی و نهمین نشست اتحادیه بین المجالس IPU جهانی شرکت کرده است  اخبار مربوط به فعالیت ها و دیدارهای این سفر را به اشتراک گذاشته است.

وی همچنین ویدئویی بخشی از سخنرانی خود را نیز به اشتراک گذاشته است:

عباسعلی پوربافرانی متن و توضیح زیر را به اشتراک گذاشته است

گاز رسانی به شهرستان نایین از سالها قبل آغاز شد و پس از مدتی برخی ارروستاها و شهرها و کمتر نواحی تولیدی گاز دار شدند در سال های قبل و حدودا ده سال گذشته بحث گاز رسانی به خورر و بیابانک یا مطرح نبود و یا جدی نبود تا اینکه در اواسط سال ۹۵ و با توجه به تلاش های قبلی مسئولین موضوع گاز رسانی به بخش انارک و شهرستان خور و بیابانک مطرح و پس از بررسی ها و جلسات مختلف کلنگ گاز رسانی از طریق cng به زمین زده شد و ضمن درخواست رعایت الزامات کار شبکه گذاری در چهار شهر و دو روستا آغاز و در هفته دولت در سال ۹۷ شعله گاز در خور روشن شد به منظور راه اندازی هرچه سریعتر پنج ایستگاه امروز در جلسه ای با مهندس عراقی موضوع پیگیری شد همچنین با توجه به مراتب فوق بیم آن میرفت گاز رسانی به قطب صنعتی و کارگاهی و مرغداری ها و برخی روستاها به ویژه سهیل و سپرو و فرح آباد در شهرستان نایین به فراموشی سپرده شود که این موضوع نیز به لطف الهی کلنگ زنی و آغاز شد .و روستا در این جلسه همچنین موضوع گاز رسانی به روستاهای فاقد کاز از جمله ابی آباد و خان سنجد و سایر روستاها و شروع گاز رسانی به مرغداریها پس از بیست سال تاکید شد. تهاتر معوقت و مطالبات نیز صحبت شد

 

وی همچنین در توضیح عکس زیر نوشته است: در ادامه پیگیری ها به سراغ اقای مهندس امینی معاون برنامه ریزی وزارت راه رفتم
پیگیری اختصاص قیر به قطب کارگاهی نایین که منجر به پیگیری لز سوی اقای مهندس عشایری شد
پیگیری اختصاص قیر به پروژه های مشترک شهرداران و راهها
پیگیری اختصاص قیر به نایین انارک و همچنین فرخی -خور
پیگیری اختصاص قیر به پروژه خور – حلوان
و ادامه جاده مصر به جندق
در ادامه به منظور پیگیری دیداری با دکتر جمالی نژاد و معاونبن دهیاری ها و شهرداری ها انجام شد

فریده اولاد قباد با انتشار عکس زیر از  حضور درجلسه بررسی مسائل ومشکلات روستاهای شهرستان اسلامشهر با حضور رئیس شورای اسلامی استان وروسای شوراهای شهرستان خبرداده است.

وی همچنین متن سه گفت و گوی خود با خبرگزاری خانه ملت درباره تدوین آیین نامه اردوهای دانش آموزی ، تربیت هنری در مدارس و ادغام معاونت های آموزش و پرورش را به اشتراک گذاشته است.

محمد دامادی پست زیر را به اشتراک گذاشته است

  حسین افضلی عکس زیر را  با توضیح“در موکب پذیرایی زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روستای آب باریک” به اشتراک گذاشته است.

وی همچنین عکس های متعددی از گزارش پیگیری امور حوزه انتخابیه خود به اشتراک گذاشته است.

سیدجواد ساداتی نژاد نیز عکس ها و توضیحاتی درباره حضور در تئاتر “کنارم باش ” با مضمون مدافعان حرم را به اشتراک گذاشته است.

 

وی عکس و متن زیر را نیز به اشتراک گذاشته است:

پیگیری دکتر #ساداتی‌_نژاد برای جاده آران و بیدگل به گرمسار:
سفر هیأت بلندپایه مالی و عمرانی به آران و بیدگل برای بررسی روند اجرای طرح جاده گرمسار
ظهر امروز هیأتی بلند پایه از مقامات سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، شرکت راه آهن، استانداری‌های تهران، اصفهان و سمنان و… به دعوت دکتر ساداتی نژاد به آران و بیدگل سفر می کنند.
نشست هم اندیشی در فرمانداری آران و بیدگل و بازدید میدانی جاده از جمله برنامه‌های سفر این هیأت خواهد بود.

احمد امیرآبادی فراهانی نیز عکسی از توییت خود را به اشتراک گذاشته است

مهرداد بائوج لاهوتی عکس ها و توضیحاتی را در صفحه اینستاگرام خود درباره پیگیری امور حوزه انتخابیه خود به اشتراک گذاشته است:

امیرخجسته مطلب زیر را به اشتراک گذاشته است

امیر خجسته در خصوص مشکلات رخ داده در ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد عنوان کرد .
 مسئولین دانشگاه قول دادند که تاچند روزه آینده مشکلات دانشجویان مرتفع می شود .
 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی که طی نشست با تعدادی از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد در جریان مشکلات به وجود آمده در ثبت نام و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قرار گرفته بود در خصوص مسایل به وجود آمده گفت : تعدادی از #دانشجویان_جدید_الورود #دانشگاه_آزاد_اسلامی ، با وجود پرداخت شهریه و پس از گذشت حدود سه هفته از سال تحصیلی از ادامه تحصیل در این #دانشگاه ها محروم شدند که این موضوع نه تنها در همدان در #دانشگاه_های_آزاد دیگر استان ها هم اتفاق افتاده و نارضایتی های بسیاری را به وجود آورده. .
 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از این #دانشجویان در #دانشگاه های دیگر درس میخوانده اند و بعد از اعلام اسامی تکمیل ظرفیت اقدام به انصراف از دانشگاه های قبلی کرده اند ، بسیاری خانه گرفته اند ، بسیاری با شرایط به وجود آمده به اجبار باید به مشمول خدمت سربازی میشوند و این مشکلات به وجود آمده به هیچ وجه قابل قبول نیست.
 امیر خجسته افزود : طی تماسی که با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی مرکز و دانشگاه همدان گرفته ام قرار بر این شد طی چند روز آینده این موضوع به کل حل و فصل گردد و قرار بر این شد گزینه های متعددی برای حل این مشکلات ارائه شود تا حق دانشجویان به این وسعت پایمال نگردد و درغیره این صورت ما هم به سادگی از کناره این موضوع که طبق بررسی های ما مخاطرات روحی و روانی زیادی برای جوانان و خانواده های آن ها در استان ایجاد کرده نمیگذریم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود گفت : از #دانشگاه_آزاد خواسته ایم سریعا موضوع حل و علت این به هم ریختگی و مشکلات و نتیجه موضوع برای ما ارسال گردد تا بررسی شود که چرا چنین اتفاقات عجیبی میتوانند در ساختارهای دانشگاه اتفاق بیوفتد و این گونه جامعه دانشجویی را در شهر ملتهب کند

سید فرید موسوی ویدئو زیر را با این توضیحات به اشتراک گذاشته است:

هفته گذشته ضمن بازدید از نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندى با برخی تولید کننده ها و فعالان این حوزه نیز گفتگویى کوتاه داشتم. نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی جزو نمایشگاه هایی هست که از سالهای دور دانشجویی حسب تنوع این صنعت، و زیباییهای خاص ان علاقمند به حضور و بازدید ان بودم.
ناتوانى در تامین ارز از سامانه نیما، کاهش ارتباط با فعالان خارجى، تعطیلی واحدها به علت رکود و نوسانات بازار و موانع موجود در مسیر صادرات و واردات مواد اولیه بخشى از مهم ترین مشکلات این صنف بود، در این میان نواوریها در محصول و فناوریها نیز بسیار دلگرم کننده و تحسین برانگیز بود. کمیت نمایشگاه امسال قابل قیاس نسبت به سنوات گذشته نبود و این امر نگران کننده است. تا زمانی که تولیدکننده و فعال اقتصادی ما از ثبات و روند سیاستهای اقتصادی مطمین نبوده و فضای مساعد کسب و کار و شفافیت در اقتصاد جایگاه در نظام تصمیم گیری و اجرایی نداشته باشد، صنعت حال خوبی نخواهد داشت

فریدون حسنوند عکس دیدار با جوزپه زامپینی، رئیس سازمان صنایع ایتالیا را به اشتراک گذاشته است

 

وی همچنین عکس زیر را با توضیح “ بازدید از مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهرستان اندیمشک به منظور آماده سازی جهت افتتاح ” به اشتراک گذاشته است.

 

قاسم احمدی لاشکی نیز عکس ها و توضیحات و گزارش هایی را از پیگیری های امور حوزه انتخابیه خود شامل “ ازدید دکتر احمدی لاشکی و هیأت همراه از مدارس دخترانه ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه شهرستان #چالوس و بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات ” و ” بازدید دکتر احمدی لاشکی و استاندار مازندران ،معاون عمرانی ،مدیران کل راه ،فرماندار از پل کمربندی نوشهر را به اشتراک گذاشته است.

 

کمال الدین شهریاری نیز عکس ها و توضیحاتی درباره پیگیری امور حوزه انتخابیه به اشتراک گذاشته است

محمد وحدتی هلان نیز گزارشی از جلسات و پیگیری امورحوزه انتخابیه خود را به اشتراک گذاشته است

روح الله حضرت پور  گزارش و عکس هایی از پیگیری و جلسات امور حوزه انتخابیه را به اشتراک گذاشته است

 

 

بهروز نعمتی نیز عکس و متن زیر را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور غروب امروز دوشنبه 23 مهرماه به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور اعضای ستاد، در محل وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه ستاد، ضمن مرور روند انعکاس رسانه ای رویدادهای اقتصادی کشور در هفته اخیر و تصمیم گیری لازم، نمایندگان چندین دستگاه عضو ستاد از جمله؛ صداو سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به ارائه گزارش از اقدامات خود در اجرای مصوبات قبلی ستاد پرداختند.

در سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، همچنین وزارت جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و نماینده استانداران، گزارش ها، پیشنهادات و نقطه نظرات موجود در ارتباط با مباحث دستور کار را ارائه کردند.

در این جلسه، همچنین، ضمن تأکید بر رویکردهای اقناع سازی در مواجهه با بخش های مختلف مؤثر بر افکار عمومی، کلیات تشکیل کمیته حقوقی ستاد، برای ساماندهی روند تشخیص موارد مغایر با سیاست های مصوب، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت و همچنین ساز و کار ارتباطی اعضای ستاد ارائه و مورد بحث و جمع بندی واقع شد.

وزیر کشور در این نشست همچنین ضمن تأکید بر نقش محوری کارگروه های ستاد، بر شروع بکار این کارگروه ها، تا جلسه بعدی ستاد تأکید کرد

حضور زنان در ورزشگاه آزادی، آزادی را زیباتر و امن‌تر کرد. به امید روزی که زنان ایرانی بدون محدودیت برای تماشای بازی‌های فوتبال به همراه خانواده به ورزشگاه‌ها بروند

غلامرضا کاتب نیز در چند پست اینستاگرامی گزارش فعالیت های مربوط به حوزه انتخابیه را به اشتراک گذاشته است.

[ad_2]

Source link