[ad_1] مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: میز خدمت حضوری و الکترونیکی سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور راهنمایی و اطلاعرسانی به اربابرجوع سازمان با تکیه بر خدمات دولت الکترونیک در درب ورودی ساختمان اداری سازمان مستقر شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، فردین اسلامیراد درخصوص مبانی قانونی میز خدمت […]
[ad_1]
مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: میز خدمت حضوری و الکترونیکی سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور راهنمایی و اطلاعرسانی به اربابرجوع سازمان با تکیه بر خدمات دولت الکترونیک در درب ورودی ساختمان اداری سازمان مستقر شد.
به گزارش اخبار آزاد مناطق، فردین اسلامیراد درخصوص مبانی قانونی میز خدمت ایجاد شده در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: با عنایت به ضرورت اجرای ماده۱۷ تصویبنامه شورایعالی اداری کشور درخصوص لزوم ارائه خدمت به مردم صرفا از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی؛ «میز خدمت سازمان منطقه آزاد انزلی» در جهت تحقق سیاست و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی و تاکید ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مبنی بر اهتمام در اجرای این بخشنامه به عنوان یکی از دغدغهها و ضرورتهای خدماترسانی بهینه به اربابرجوع سازمان، میز خدمت در این سازمان شروع به کار کرده است.
اسلامیراد با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع، تسهیل در ارائه خدمات و ثبت درخواستها به صورت کاملا الکترونیکی مهمترین دلایل ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این سازمان اعلام کرد و افزود: این میز خدمت در دو بخش فیزیکی و الکترونیک به مراجعهکنندگان محترم خدمات ارائه میکند که بخش اعظم خدماتی که اربابرجوع قادر به بهرهمندی از آن می باشد به صورت کاملا الکترونیک به وی ارائه میشود و در چارچوب این خدمترسانی، افراد از طریق پروفایل کاربردی تمامی فرمهای اداری را از طریق سامانه موجود دریافت و پس از پر کردن و ثبت درخواست، با دریافت کد رهگیری به دو شکل پیامکی و آنلاین، امکان پیگیری مکاتبات خود را از طریق اینترنت در هر زمان و مکانی به صورت غیرحضوری از طریق آدرس http://sd.anzalifz.org دارا خواهند بود.
وی کیوسکهای اطلاعرسانی هوشمند، پیگیری مکاتبات، صدای شهروند و پیگیری درخواستهای پروندههای شهرسازی را از بخشهای این سامانه اینترنتی بیان داشت و اضافه کرد: در بخش فیزیکی نیز به منظور تسهیل و تسریع در مسیر خدمترسانی به اربابرجوع بخشهای مختلف سازمان، از هر معاونت و مدیریت مستقل یک کارشناس آگاه به قوانین و دستورالعملها جهت ارائه خدمت به مراجعهکنندگان و سرمایهگذاران در این میز خدمت مشغول به خدمترسانی میباشند و در عین حال مدیران سازمان نیز به صورت چرخشی ساعاتی از روز را در این بخش حضور خواهند داشت.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: افزایش سطح رضایت اربابرجوع و سرمایهگذاران در راستای بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، ارتقای سطح فرآیندهای اداری با اضافه کردن خدمتی جدید به خدمات دولت الکترونیک ارائه شده از سوی این سازمان، تکریم ارباب رجوع از طریق کاهش زمان مصرفی در مسیر انجام امور اداری در بخشهای مختلف سازمان، آشنا کردن مراجعهکنندگان با دستورالعملها و شیوهنامههای اداری سازمان به منظور آگاهی از حقوق و وظایف هر اربابرجوع در برابر سازمان و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از مهمترین دستاوردهای استقرار میز خدمت در سازمان منطقه آزاد انزلی است.
اسلامیراد در پایان اظهار امیدواری کرد: با وجود زیرساختهای عمرانی، صنعتی، گردشگری ایجاد شده بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی و کاهش فرآیندی زائد در تحقق اهداف و سیاستهای سازمان و تسهیلگری در امور گام موثری برداریم.
نوشته استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی در سازمان منطقه آزاد انزلی اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.
[ad_2]
Source link