اصول دهگانه قانون جذب عشق
اصول دهگانه قانون جذب عشق

[ad_1] گاهی اوقات حس می‌کنید که همه سر و سامان گرفته‌اند و نیمه‌ی گمشده‌شان را پیدا کرده‌اند، اما شما در دنیای به این بزرگی تنها مانده‌اید و نمی‌توانید شریک زندگی‌تان را پیدا کنید؟ شکست‌های عشقی مکرر، آشنایی با پسرها یا دخترهای نامناسب و تلاش بی‌پایان برای یافتن عشق کلافه‌تان کرده است. به علاوه نبرد دائمی […]

[ad_1]

گاهی اوقات حس می‌کنید که همه سر و سامان گرفته‌اند و نیمه‌ی گمشده‌شان را پیدا کرده‌اند، اما شما در دنیای به این بزرگی تنها مانده‌اید و نمی‌توانید شریک زندگی‌تان را پیدا کنید؟

شکست‌های عشقی مکرر، آشنایی با پسرها یا دخترهای نامناسب و تلاش بی‌پایان برای یافتن عشق کلافه‌تان کرده است. به علاوه نبرد دائمی با تنهایی و رویای زندگی بهتر، دیگر برایتان به کابوس تبدیل شده است. کاملاً عادی است که هر کسی گاهی در برابر شرایط تسلیم شود.

شاید این خود شما هستید که به تنهایی و مجرد ماندن رضایت داده‌اید و آتش اشتیاق درون‌تان را برای رسیدن به عشق واقعی نادیده گرفته‌اید.

خبر خوبی برایتان داریم، هر چقدر هم که تجربیات عشقی قبلی‌تان ناراحت کننده بوده باشد، هنوز هم می‌توانید طعم شیرین عشق را تجربه کنید یا حتی به دختر یا پسر مورد علاقه‌تان برسید.

مهم این است که اصول دهگانه قانون جذب عشق را در زندگی خود به کار بگیرید. در این مقاله قانون جذب عشق را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم تا بتوانید کشمکش‌ها و مشکلات‌تان را با استفاده از قانون جذب بهتر درک کنید و بدانید که چطور می‌توانید سرانجام به عشقی جاودانه برسید.

چرا نمی‌توانم عشق را پیدا کنم؟

برای جذب زن یا مرد مورد علاقه‌تان، اول باید متوجه باشید که چرا تا به حال هر کاری کرده‌اید به در بسته خورده‌اید و در رسیدن به عشق ناکام مانده‌اید. هر انسانی داستان خودش را برای یافتن عشق دارد؛ بااین حال غالباً عامل‌های متداولی وجود دارند که سد راه عشقی می‌شوند که همگی ما شایسته‌ی آن هستیم. برای مثال احتمالاً موارد زیر درباره‌ی شما هم صدق می‌کند:

. قلبتان را ناخودآگاه به روی عشق بسته‌اید: بخشی از وجودتان بعد از بارها آزار دیدن و ناامید شدن تصمیم گرفته است که از شما در برابر درد و رنج بیشتر محافظت می‌کند. متاسفانه این سخت شدن شانس‌تان را برای پیدا کردن عشق از بین برده است.

. از گذشته دست برنداشته‌اید: وقتی هنوز از گذشته دل نکنده‌اید، سخت است که بتوانید عشق را جذب کنید. شاید هنوز هم به فکر شکست عشقی دردناکی هستید که در گذشته آن را تجربه کرده‌اید، شاید هم هنوز دل در گرو عشق قدیمی‌تان دارید.

. ایمان خود را از دست داده‌اید: جستجوی طولانی برای یافتن عشق واقعی باعث شده که فکر کنید عشق راستین و نیمه‌ی گمشده چیزی به جز یک افسانه‌ نیست. بنابراین تصمیم گرفته‌اید تا این جستجوی بی‌حاصل را کنار بگذارید و وسوسه شده‌اید که به جای یک زندگی عاشقانه به یک زندگی معمولی رضایت دهید.

تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که راه رسیدن به عشق یا جذب کردن دختر یا پسر مورد علاقه‌تان را به شما آموزش می‌دهد.

4 گام برای شروع کردن جستجوی عشق با نیت واقعی

اگر به دنبال راهی هستید که هر چه سریع‌تر شما را به عشق برساند، شرط اولش این است که با نیت واقعی در این راه قدم بگذارید. منظورمان این است که یاد بگیرید چگونه خودتان را با فرکانس ارتعاشی همسو کنید که باعث جذب عشق شود، نه این که ناامیدی و ناراحتی بیشتر را به سمت‌تان بکشد؛ همچنین لازم است به وضوح بدانید که چرا و برای چه چیزی دارید تلاش می‌کنید.

بسیاری از ما درک صحیحی از مفهوم جستجوی عشق نداریم. اگر خودمان واقعاً ندانیم که چه چیزی را می‌خواهیم، جهان نمی‌تواند برای پیدا کردن عشق به ما کمک کند. در این مقاله با چهار گام ساده و مطمئن برای قدم برداشتن در راه رسیدن به عشق آشنا می‌شوید، البته به شرطی که نیت‌تان واقعی باشد.

گام اول: برای یافتن عشق مصمم شوید و شریک زندگی‌تان را در خیال مجسم کنید

قبل از هر چیز باید تصمیم بگیرید که از صمیم قلب می‌خواهید عشق و شریک زندگی‌تان را جذب کنید. سپس باید خودتان را به این تصور متعهد کنید که می‌خواهید تا پایان عمر در کنار همسر رویایی‌تان زندگی کنید.

شاید ایجاد این تعهد مستلزم آن باشد که زخم‌های قدیمی را دوباره باز کنید، مثلاً دفترچه خاطرات‌تان را بخوانید یا به مشاور مراجعه کنید. خوشبختانه می‌توانید گذشته را پشت سرتان رها کنید و امید را به جای ترس در آغوش بگیرید.

بعد از آن که تصمیم خودتان را گرفتید، باید برای خودتان روشن کنید که چرا فکر می‌کنید عشق این فرد خاص و زندگی کردن در کنار او می‌تواند شما را خوشبخت کند.

بنابراین اگر می‌خواهید متعهد و مصمم به دنبال عشق واقعی بگردید، باید این جستجو را با تجزیه و تحلیل خودتان به روشی جدید و عمیق‌تر از گذشته شروع کنید. 

نیازها و تمایلات خود را در مسیر جذب عشق بررسی کنید و سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

. اگر بخواهید خصوصیات دلخواه همسر آینده‌تان را توصیف کنید از چه کلماتی استفاده می‌کنید؟ این شریک ایده‌آل را با 10 ـ 5 لغت توصیف کنید.

. کدام ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابل باعث می‌شود که نه تنها عاشق او شوید، بلکه به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید؟

. دوست دارید همسرتان چطور با شما رفتار کند؟ کدام رفتارها را به هیچ وجه نمی‌توانید در همسر آینده‌تان تحمل کنید؟

. قلبی‌ترین و عمیق‌ترین علاقه‌ها و هوس‌هایتان در زندگی کدام است؟

. هدف و ماموریت‌تان در زندگی چیست؟ همسرتان چه خصوصیاتی باید داشته باشد تا یار خوبی برای رسیدن به این هدف باشد؟

وقتی جواب سوالات بالا را پیدا کنید، ذهن و قلبتان روی تلاش هدفمندی برای یافتن عشق متمرکز می‌شود که مبتنی بر هیجان و درک متقابل است. می‌توانید تصور کردن شریک آینده‌ی زندگی‌تان را با بهره‌گیری از تکنیک‌های خلاقانه تقویت کنید.

برای مثال متخصصین قانون جذب توصیه می‌کنند تمرین‌های تجسم فکری را هر روز انجام دهید و تصویری از همسر دلخواه آینده‌تان را به وضوح در ذهن مجسم کنید. همچنین می‌توانید تابلو رویاهایی را تهیه کنید که تمام ویژگی‌های همسر مورد علاقه‌تان و تاثیر مثبت این رابطه‌ی عاشقانه را بر زندگی‌تان نشان دهد.

البته نکته‌ی مهم این است که باید انتظارات واقع‌بینانه و منطقی داشته باشید. انتظار نداشته باشید که عشق زندگی‌تان بی‌عیب و نقص باشد، چون گل بی‌خار خدا است. باید آماده باشید تا عشق را در کسی پیدا کنید که برای شما ایده‌آل باشد، اما در عین حال مشکلات و عیب‍هایی هم داشته باشد.

گام دوم: چگونگی ارتباط برقرار کردن با خودتان را یاد بگیرید

براساس یک کلیشه‌ی قدیمی شما نمی‌توانید دیگران را دوست داشته باشید، مگر آن که خودتان را دوست داشته باشید. حقیقتی در این حرف نهفته است؛ احساس شما نسبت به خودتان تاثیر مهمی بر موفقیت شما در رسیدن به عشق دارد.

شما عشق انسان‌هایی را جذب می‌کنید که ارتعاشاتی همسو با ارتعاشات شما داشته باشند. بنابراین اگر اعتماد به نفس نداشته باشید و خودتان را دست‌کم بگیرید، غالباً عشق افرادی را جذب خواهید کرد که رفتار بدی با شما خواهند داشت و نمی‌توانند ارزش شما را تشخیص دهند. پس جستجوی عشق با نیت واقعی ایجاب می‌کند که ارتباط عمیق‌تر و ژرف‌تری را با خودتان برقرار کنید و خودتان را قبول داشته باشید.

جوهره‌ی عشق در تمام انسان‌ها وجود دارد، شما هم از این قضیه مستثنی نیستید، حتی اگر آن را در حال حاضر حس نکنید. عشق منبعی لایتناهی است که هر زمان که بخواهیم، نه فقط هنگام جستجوی آگاهانه می‌توانیم به آن رجوع کنیم.

راهکارهای زیر به شما کمک می‌کند تا خودتان را دوست داشته باشید و با عشقی که به خودتان دارید، عشق نیمه‌ی گمشده‌تان را نیز جذب کنید.

به همان فردی تبدیل شوید که دوست دارید جذبش کنید

به تصویری که از شریک ایده‌آل زندگی‌تان ساخته‌اید، نگاه کنید، چه ارزش‌ها و ویژگی‌هایی را برای او تصور کرده‌اید؟ سپس به این فکر کنید که چطور می‌توانید این ویژگی‌ها را در خودتان پرورش دهید.

برای مثال اگر بلندپروازی جزء فهرست‌تان است، از خودتان بپرسید که چطور می‌توانید در محل کار یا به طور کلی در زندگی، سخت‌تر برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید.

برای خودتان وقت بگذارید

اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور با خودتان ارتباط برقرار کنید، باید یاد بگیرید که به نیازهای خودتان توجه کنید و آنها را برآورده کنید. اگر این توجه و تلاش را در خودتان نهادینه کنید، توانایی‌تان در جذب عشق کسی که به شما توجه کند و برایتان ارزش قائل باشد، بسیار بیشتر خواهد شد.

برای این که مطمئن شوید، در طول جستجویتان برای عشق از خودتان بهتر از همیشه مراقبت خواهید کرد، می‌توانید روزی یک ساعت را به خودتان تخصیص بدهید و کاری را که واقعاً دوست دارید، در این مدت انجام بدهید.

مهم نیست که در این یک ساعت چه کارهای “مفیدتر” دیگری را می‌توانید انجام بدهید، کاری را بکنید که از انجام آن لذت ببرید.

باورهای محدود کنندهی خود را به چالش بکشید

جذب عشق نیز مانند دیگر قانون‌های جذب ایجاب می‌کند که فرضیات و تصورات محدود کننده‌ی خود را بررسی کنید. در راه رسیدن به عشق باید باورهای محدود کننده‌ای را کنار بگذارید که سد راه جذب عشق می‌شود.

این باورها را روی کاغذ بنویسید و سپس سعی کنید که منشأ آنها را پیدا کنید. مهم‌ترین تکلیف این قسمت این است که باورهای متضاد را نیز بیابید و هر روز آنها را برای خودتان تکرار کنید.

گام سوم: به جهان اعلام کنید که آماده هستید

اکنون زمان آن رسیده است که به جهان اعلام کنید، برای یافتن عشق واقعی زندگی‌تان آمادگی کامل دارید. همسو شدن با ارتعاش مثبت‌تر کمک موثری برای یافتن عشق می‌کند.

البته فرایند خاصی وجود دارد که با دنبال کردن آن می‌توانید عشق را سریع‌تر در آغوش بگیرید. این گام‌ها مسیر ارتباطی شما را حتی با وجود فاصله زیاد با نیمه‌ی گمشده‌تان یا شخص خاصی که می‌خواهید عشق را در کنار او تجربه کنید، باز می‌کند:

. هدف و نیت واضحی برای خودتان تعریف کنید: نیت قلبی‌تان را آنقدر روی کاغذ بنویسید تا در نهایت واژگان مناسبی برای بیان آن پیدا کنید. بعد از آن که از بیان هدف راضی شدید، روبروی آئینه بایستید و آن را با صدای بلند بخوانید.

مثلاً می‌توانید بگویید: “من برای یافتن عشق آماده‌ام و قلبم را به روی نیمه‌ی گمشده‌ام باز کرده‌ام.” و “ذهنم روشن و قلبم گشوده است، آماده‌ام تا از عشق زندگی‌ام استقبال کنم.”

. باور داشته باشید که نیمه‌ی گمشده‌تان وجود دارد: مقابله کردن با باورهای محدود کننده و خلق تصویری واضح از عشق رویایی‌تان کار را برای یافتن فرد مناسب آسان‌تر می‌کند، البته به شرطی که همواره باور داشته باشید، چنین فردی وجود دارد.

باورهای مثبت را روزانه برای خودتان تکرار کنید یا بنویسید، مثلاً به خودتان بگویید: “من در جستجوی عشقم و نیمه‌ی گمشده‌ام جایی در جهان منتظر من است.” یا “هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن من به عشقم شود.”

. تصویرسازی چندحسی: ابعاد بیشتری به تصویرسازی خلاقانه‌‌تان بدهید و هر روز زمان بیشتری را به تجسم کردن بخشی از زندگی خود در کنار عشق‌تان اختصاص بدهید.

هر چه تصویر ذهنی‌تان قوی‌تر باشد، با قدرت بیشتری می‌توانید این تصورات را جذب و به واقعیت تبدیل کنید. به جز ظاهر، به صدا، حس و بو نیز فکر کنید. حتی می‌توانید لحظه‌های مهم زندگی مشترکتان را نیز مجسم کنید. برای مثال به روز عروسی‌تان یا به فرزندان‌تان فکر کنید.

گام چهارم: فرایند جذب را درک کنید و به آن اعتماد داشته باشید

مرحله‌ی نهایی سفر برای جذب عشق این است که در راه این جستجوی با ارزش، صبر پیشه کنید. قبول کنید که جهان می‌تواند آنچه را نیاز دارید، به شما بدهد و این کار را خواهد کرد، پس وجودتان را سرشار از آرامش کنید.

اگرچه شما می‌خواهید دختر یا پسر خاص و مورد علاقه‌تان را جذب کنید، اما جستجو برای عشق به کمک تکنیک‌های قانون جذب به توانایی شما برای اعتماد کردن به جهان متکی است، باید باور داشته باشید که جهان دقیقاً می‌داند که چه همسری عشق ماندگار را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

بنابراین برای یافتن عشق واقعی عجول نباشید و با علم به این که عشق ایده‌آلتان را در زمان مناسب خواهید یافت، در آرامش زندگی کنید.

The post اصول دهگانه قانون جذب عشق appeared first on ایران ناز.

[ad_2]