اطرافیان احمدی نژاد مشتی سارق منحرف‌اند
اطرافیان احمدی نژاد مشتی سارق منحرف‌اند

entry-content صد بار دیگر هم آن دوران تکرار شود همان کار را خواهیم کرد. اساسا فرق ما با جریان فتنه و اصلاحات همین است که انحراف و فساد کسانی را که روزی با آن‌ها در یک جبهه بودیم تحمل نمی‌کنیم. سرویس سیاسی فردا: مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: آزمون زیبایی ایجاد شده. امروز […]

entry-content

صد بار دیگر هم آن دوران تکرار شود همان کار را خواهیم کرد. اساسا فرق ما با جریان فتنه و اصلاحات همین است که انحراف و فساد کسانی را که روزی با آن‌ها در یک جبهه بودیم تحمل نمی‌کنیم.

سرویس سیاسی فردا: مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: آزمون زیبایی ایجاد شده. امروز در دفاع از مشتی سارق منحرف، کسانی حمله به حاج قاسم سلیمانی را آغاز کرده اند و نام خود را هم گذاشته اند “انقلابی”. از امواج انقلابی گری حضرات قاسم سلیمانی هم جان به در نبرد! پولی را که بنا بوده به دلیل مسئولیت دولتی شان صرف یک ماموریت کنند، در جیب گذاشته اند و حالا مدعی اند! فرصتی را که پس از سال ۸۴ شکل گرفته بود با مشکوک‌ترین ارتباطات و تحلیل‌ها به باد دادند، و حالا دنبال رد پای انگلیس می‌گردند.

 

رو در روی رهبری ایستاده اند و خود را “انقلابی” می‌نامند. آمدنیور و منافقین در تکرار و بازنشر بی شرمی هایشان درمانده شده اند و مدعی نگهبانی از انقلابند. در مظلومیت کشور و رهبری همین بس که تا امروز به امید بازگشت و اصلاح، مدارا کرده و برای اینکه زبان دشمن دراز نشود، زبان در کام کشیده. اما روز به روز وقیح‌تر شدند و بر بدکارگی خود افزودند. به زودی، ان شاالله درباره این فرقه همه چیز گفته خواهد شد، اما به سخن گفتن نباید بسنده کرد. روزگاری خدمتی کردند و بنابر وظیفه‌ای که داشتیم پای کارشان ایستادیم. خدمت هم البته “عمدتا” محصول خیل نیرو‌های مومنی بود که در بدنه دولت حضور داشتند، همان‌ها که امروز دلشان از بی شرمی این طایفه خون است.

 

صد بار دیگر هم آن دوران تکرار شود همان کار را خواهیم کرد. اساسا فرق ما با جریان فتنه و اصلاحات همین است که انحراف و فساد کسانی را که روزی با آن‌ها در یک جبهه بودیم تحمل نمی‌کنیم. اما این طایفه را باید تعیین تکلیف کرد. برای انقلاب و جمهوری اسلامی زیبنده نیست که چنین افراد حقیری روز روشن بر آبرو و اعتبار آن زخم بزنند و عزیزترین و شریف‌ترین مقدساتش را هتک کنند، اما بنشیند و نظاره کند. حالا دیگر عذر و بهانه‌ای برای عدم انجام وظیفه نیست. ثابت شده سیاست صبر و انتظار کارگر نخواهد افتاد.