اظهارات بروجردی درباره استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی
اظهارات بروجردی درباره استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی

[ad_1] خبرگزاری مهر: علاءالدین بروجردی ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار داشت: در روز‌های اخیر استفاده از شبکه‌های مجازی ایرانی و فیلتر شدن تلگرام موضوع پرسروصدایی بود. وی تصریح کرد: سیاست نظام استفاده از شبکه‌های مجازی داخلی است. سیاست نظام استفاده از شبکه‌های مجازی داخلی است بروجردی اظهار داشت: سیاست نظام مبنی […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: علاءالدین بروجردی ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار داشت: در روز‌های اخیر استفاده از شبکه‌های مجازی ایرانی و فیلتر شدن تلگرام موضوع پرسروصدایی بود.

وی تصریح کرد: سیاست نظام استفاده از شبکه‌های مجازی داخلی است.

سیاست نظام استفاده از شبکه‌های مجازی داخلی است

بروجردی اظهار داشت: سیاست نظام مبنی بر استفاده از شبکه‌های مجازی ایرانی موضوعی منطقی و قابل دفاع است چراکه این شبکه‌ها در اختیار خود کشور قرار دارد.

وی تأکید کرد: ما همانند عربستان ملتی نیستیم که همه‌چیز به خوردمان دهند، ملتی هستیم که در زمان جنگ تحمیلی موشک نداشتیم، اما امروزه در صنعت موشک‌سازی جزء چند کشور اول دنیا قرار داریم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سرور‌های تلگرامی در اختیار کشور‌های صهیونیستی قرار دارد و دلیلی ندارد که ملت ایران از تلگرام استفاده کنند.

بروجردی یادآور شد: دولت اینترنت رایگان را مصوب کرده است تا به‌سرعت استفاده از شبکه‌های مجازی ایرانی جایگزین تلگرام شود و حریم افراد محفوظ بماند و اگر کسی در فضای مجازی ایرانی بخواهد اطلاعات افراد را منتشر کند تحریم شرعی و جریمه خواهد شد.

وی گفت: انتشار اطلاعات کاربران در فضای مجازی در کشور مالزی شش سال محکومیت زندان و در کشور آلمان ۵۰ میلیون یورو جریمه دارد.

رفع مشکلات اقتصادی دغدغه ملی

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنانی با اشاره به شعار سال و مطرح‌شدن آن از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: در حال حاضر اقتصاد دغدغه ملی است.

بروجردی افزود: شعار سال فرصت بسیار خوبی است و پیشنهاد می‌کنیم فرمانداری شهرستان بروجرد با همکاری دیگر دستگاه‌ها نمایشگاه صنایع‌دستی احیاء کند.

وی افزود: امروزه خیلی از صنایع‌دستی مانند ورشو در بروجرد روبه‌زوال رفته که امیدواریم با تعیین بودجه کافی و همکاری دانشگاه‌ها ورشو‌های قدیمی را آنالیز کرده و آن را در بروجرد مجدداً احیاء کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد این نمایشگاه می‌توانیم ورشوی بروجرد را احیاء و این صنعت را تقویت کنیم.

ایجاد شهرک‌های آب شیرین راه‌حل رفع کمبود آب

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله کمبود آب به‌عنوان مشکل اساسی و زیر بنایی و مهم کشور افزود: در حال حاضر آمار‌ها درزمینهٔ کم‌آبی بسیار نگران‌کننده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحران آب و آمار موجود یک تهدید برای کشور است و در سطح کلان باید فکر اساسی در این زمینه انجام شود بنابراین در دو سال اخیر مجبور شدیم در کمیسیون امنیت ملی کارگروه آب تشکیل دهیم.

بروجردی بابیان اینکه استان لرستان بعد از استان‌های شمالی جزء استان‌های پر آب کشور است، ادامه داد:، اما هنوز در این استان پر آب مشکلات اساسی داریم.

وی افزود: در حال حاضر ۹۲ درصد از آب کشور صرف کشاورزی می‌شود که برای این موضوع باید آبیاری غرقابی را کنار گذاشته و از روش‌های نوین استفاده کرده و با جایگزینی این روش‌ها از هدر رفت آب شرب جلوگیری کرد و این امر نیاز به فرهنگ‌سازی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در حال حاضر مصرف آب بیش از نیاز است، اظهار داشت: در حال حاضر ایجاد دو شهرک آب شیرین در کشور طرحی امنیتی در حوزه آب است که با ایجاد این شهرک‌های بزرگ بالای ۲۰ تا ۳۰ هزار میلیارد مکعب آب در سال به آب شیرین تبدیل می‌شود و این میزان، کاستی‌های قابل‌توجهی را در این حوزه کاهش خواهد داد.

[ad_2]

Source link