اعتماد سهامداران ضامن موفقیت های بانک تجارت
اعتماد سهامداران ضامن موفقیت های بانک تجارت

به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است: ما زنده به آنیم که آرام نگیریم /// موجیم که آسودگی ما عدم ماست 28 اردیبهشت 1388 را می توان به عنوان نقطه عطفی در حضور 42 ساله و موفق بانک تجارت در عرصه ارائه خدمات […]

به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم /// موجیم که آسودگی ما عدم ماست
28 اردیبهشت 1388 را می توان به عنوان نقطه عطفی در حضور 42 ساله و موفق بانک تجارت در عرصه ارائه خدمات بانکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قانون ملی شدن بانکها قلمداد کرد. بانک تجارت 12 سال پیش در چنین روزی به عنوان یکی از بانکهای دولتی مشمول اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ورود به بازار بورس را تجربه کرد. پیش بینی های کارشناسان بازار سرمایه از اقبال چشمگیر فعالان بورس از تغییر مالکیت بانک خوشنام تجارت حکایت داشت و نتیجه نیز آن شد که انتظار می رفت.

اگرچه مرور فضای حاکم بر اقتصاد کشور، ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی علیه ایران عزیز در این مجال نمی گنجد لیکن آنچه به خوبی نمایان است نقش ماندگار شبکه بانکی و در راس آن بانک تجارت برای راهبری و پیشبرد اهداف اقتصادی دولت در عرصه های مختلف است. بر این باوریم که اعتماد کم نظیر و قابل ستایش سهامداران در سالهای اخیر عزم بانک تجارت را جزم کرده و به کارکنان آن نیرویی مضاعف بخشید تا فراتر از افق چشم انداز تعیین شده و با همتی مضاعف برگ زرین دیگری را در عملکرد بانک به ثبت رسانند. پوشش زیان انباشته بیش از 100 هزار میلیارد ریالی به عدد صفر در عملکرد مالی بانک منتهی به اسفند ماه 99 نوید بخش شروعی دوباره برای این بانک پر افتخار در آغاز قرنی جدید شد و امیدواریم در ادامه روند رو به رشد خود سهامداران را به عملکرد خدمتگزاران و امانت داران در بانک تجارت امیدوار تر از قبل کنیم.

اکنون در آغازین ماه های شروع قرن جدید و در دوازدهمین سالروز خصوصی سازی بانک تجارت با تبریک این روز فرخنده یکبار دیگر با سهامداران عزیز که بخش قابل توجهی از آنان را پرسنل خدوم بانک تشکیل می دهند پیمانی دوباره می بندیم که به پشتوانه اعتماد قابل تقدیر شما و با اراده ای مستحکم تر از گذشته بر جهد خود برای بالندگی بانک تجارت بیافزاییم تا سهامداران عزیز بانک به معنای واقعی کلمه سهامداران موفقیت های فردا باشند. انشاالله.

رضا دولت‌آبادی
مدیرعامل بانک تجارت