افتتاح بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه (ماکوفارمافردآور) در منطقه ویژه پیام
افتتاح بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه (ماکوفارمافردآور) در منطقه ویژه پیام

بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه (ماکوفارمافردآور) امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) در منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. به گزارش مناطق آزاد، راه اندازی این کارخانه نه تنها نیاز داخلی در این زمینه مرتفع می‌شود بلکه امکان تامین بخشی از نیاز کشورهای […]


بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه (ماکوفارمافردآور) امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ماه) در منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش مناطق آزاد، راه اندازی این کارخانه نه تنها نیاز داخلی در این زمینه مرتفع می‌شود بلکه امکان تامین بخشی از نیاز کشورهای منطقه نیز فراهم می‌شود . ۵۰ درصد از سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این شرکت توسط سرمایه گذاران خارجی تامین شده است و این کارخانه ظرفیت تولید روزانه ۱۸ میلیون کیسه خون در سه شیفت را دارد ولی در حال حاضر روزانه ۱۰ میلیون کیسه خون در آن تولید می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در مراسم بهره برداری از کارخانه ماکوفارمافردآور گفت: با توجه به برنامه های ۲۰ گانه توسعه  و اجرای همزمان طرح های برنامه ریزی شده در سال ۹۵ و سال ۹۶ تمرکز پیام بر صنایع هایتک، ICT و IT  قرار گرفت.

جذب ٣۵ سرمایه گذار حوزه سلامت در منطقه

سعید زرندی افزود: حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی اولویت دوم سرمایه گذاری در پیام بوده و بعد از آن تمرکز ما بر صنایعی است که در واردات و صادرات شرایط خاص دارند.

زرندی گفت: بیش از ۳۰ الی ۳۵ سرمایه گذاری در خانواده بهداشت و درمان در پیام انجام شده و امکانات و زیر ساخت های لازم فراهم شده و هدف گذاری ۲۰ ساله برای رفتن به سمت شهر فرودگاهی و فناوری های نوین انجام داده ایم.

وی افزود: بدون شک با راه اندازی شهر فرودگاهی و فناوری‌های نوین در این منطقه جذب سرمایه‌گذار از سایر استان‌ها و حتی کشورهای دیگر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: همه پروژه هایی که در پیام در حال برنامه ریزی و افتتاح است در جهت تحقق و راه اندازی شهر فرودگاهی و فناوری های نوین خواهد بود.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام از جذب ۳۵ سرمایه گذار در این منطقه ویژه اقتصادی در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

سعید زرندی گفت: حوزه ICT، بایوتکنولوژى و دارو و تجهیزات پزشکى ٢ اولویت مهم سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام است.

زرندی ادامه داد: تاکنون ۳۵ سرمایه گذاری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکى در منطقه اقتصادى پیام جذب شده است و ما به دنبال جذب بیشتر سرمایه گذار هستیم.

اجرای طرح‌های اقتصادی بزرگ سلامت محور در منطقه پیام

وی گفت: به دنبال ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاران و اجرای طرح های اقتصادی بزرگ در منطقه پیام هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از راه اندازی شهر فناوری های نوین خبر داد و افزود: سند چشم انداز ما راه اندازى شهر فناورى هاى نوین است تا جذب سرمایه گذار از سایر استان ها و حتی کشورهای دیگر با سرعت بیشتری انجام شود.

زرندی گفت: بدیهی است در این شهر شاهد خدمات و تکنولوژی های نوین در حوزه های مختلف از جمله بخش بهداشت و درمان خواهیم بود.

نوشته افتتاح بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه (ماکوفارمافردآور) در منطقه ویژه پیام اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link