افتتاح واحد تولیدکننده قطعات خودروهای سنگین در منطقه آزاد ارس
افتتاح واحد تولیدکننده قطعات خودروهای سنگین در منطقه آزاد ارس

[ad_1] همزمان با هفته دولت؛ با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و هیأت همراه در منطقه آزاد ارس، واحد تولیدی ریوند تجارت ارس افتتاح شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، این واحد تولیدی و صنعتی تولیدکننده قطعات خودروهای سنگین به ویژه اکسل عقب تریلر است که ۵۰میلیارد ریال برای این واحد سرمایه‌گذاری شده است. با […]

[ad_1]

همزمان با هفته دولت؛ با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و هیأت همراه در منطقه آزاد ارس، واحد تولیدی ریوند تجارت ارس افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این واحد تولیدی و صنعتی تولیدکننده قطعات خودروهای سنگین به ویژه اکسل عقب تریلر است که ۵۰میلیارد ریال برای این واحد سرمایه‌گذاری شده است.

با آغاز به کار این واحد تولیدی که در هفته دولت در منطقه آزاد ارس به بهره‌برداری رسید، از واردات محصولات مشابه خارجی جلوگیری می‌شود.

همزمان با هفته دولت، مراسم افتتاح ۴۵پروژه صنعتی، عمرانی، دانش بنیان، گردشگری، کشاورزی و زیربنایی با ۳۵۱میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی احداث هشت پروژه نیز با ۵۸۷میلیارد تومان با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا، شهاب‌الدین بیمقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری، حسین گروسی معاون امور حقوقی و مجلس و درنا کسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

نوشته افتتاح واحد تولیدکننده قطعات خودروهای سنگین در منطقه آزاد ارس اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link