افزایش سطح رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم، هدف اصلی سازمان منطقه آزاد اروند
افزایش سطح رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم، هدف اصلی سازمان منطقه آزاد اروند

مدیر نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از نظر ما کارگران سرمایه‌های انسانی ما هستند و حفظ ایمنی و سلامت آنها، اولین اولویت ما است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، رضا صلبوخی در نشستی که به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور احمد رستمی معاون توسعه […]


مدیر نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از نظر ما کارگران سرمایه‌های انسانی ما هستند و حفظ ایمنی و سلامت آنها، اولین اولویت ما است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، رضا صلبوخی در نشستی که به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با حضور احمد رستمی معاون توسعه مدیریت و مهدی موسوی مدیر بهداشت، سلامت و محیط زیست سازمان منطقه آزاد اروند در محل شهرک صنعتی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: به ‌منظور افزایش ایمنی در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد اروند، مرکز فوریت‌های پزشکی و اطفا حریق در این شهرک‌ها مستقر شدند.

صلبوخی افزود: آموزش نیروهای مستقر در واحدهای صنعتی، بازدیدهای مکرر از این واحدها و ارسال گزارش به مراکز مربوطه نیز ازجمله اقداماتی بوده که در راستای افزایش ایمنی در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر انجام‌ شده است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه از نظر ما کارگران سرمایه‌های انسانی ما هستند و حفظ ایمنی و سلامت آنها، اولین اولویت ما است، عنوان کرد: اقدامات انجام ‌شده ما نیز در همین راستا بوده است.

صلبوخی افزود: حوزه محیط‌زیست سازمان با تمام وجود در خدمت شهرک‌های صنعتی خواهد بود تا بتوانیم در راستای ارتقا سلامت مردم گام برداریم.

وی عنوان کرد: بعد از اینکه درخواست استقرار مرکز فوریت‌های پزشکی در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد اروند به ما اعلام شد، فورا برای استقرار آن اقدام کردیم.

احمد رستمی نیز در این نشست بیان کرد: ماموریت و هدف سازمان منطقه آزاد اروند افزایش سطح رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم این منطقه است و برای رسیدن به آن نیاز به توسعه داریم به‌ طوری ‌که این توسعه پایدار بوده و حافظ جان مردم باشد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بودجه سازمان منطقه آزاد اروند نیز با همین نگاه تخصیص داده می‌شود و خوشحالیم که این موضوع در صنعت نیز پیگیری می‌شود و توسعه صنعتی همگام با توسعه شاخص‌های ایمنی و سلامت پیش می‌رود.

در این نشست گزارشی از عملکرد حوزه اچ‌اس‌ای نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند ارائه شد و از فعالان صنعتی برتر در حوزه اچ‌اس‌ای نیز تقدیر شد.

همچنین یک دوره آموزشی نیز برای نمایندگان اچ‌اس‌ای واحدهای صنعتی در محل شهرک صنعتی خرمشهر برگزار شد.

نوشته افزایش سطح رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم، هدف اصلی سازمان منطقه آزاد اروند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link