افزایش کشته‌های سونامی اندونزی به ۱۳۴۷نفر
افزایش کشته‌های سونامی اندونزی به ۱۳۴۷نفر

[ad_1] به گزارش بی بی سی، مقامات اندونزی اعلام کردند تعداد تلفات زمین لرزه و سونامی روز جمعه در اندونزی به 1347 تن افزایش یافته است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ این آمار به نسبت آمار قبلی تلفات که 844 نفر اعلام شده بود به مراتب بیشتر است. زمین لرزه 7.5 ریشتری […]

[ad_1]

به گزارش بی بی سی، مقامات اندونزی اعلام کردند تعداد تلفات زمین لرزه و سونامی روز جمعه در اندونزی به 1347 تن افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ این آمار به نسبت آمار قبلی تلفات که 844 نفر اعلام شده بود به مراتب بیشتر است.

زمین لرزه 7.5 ریشتری در مرکز جزیره سولاوسی منجر به وقوع سونامی و آسیب جدی به شهر ساحلی پالو شد. نیروهای امداد درحالی به شهر وارد شده اند که تا کنون بازماندگان به آب آشامیدنی و برق دسترسی نداشته اند.

تنش و ناآرامی در شهر به حدی رسیده که پلیس برای محافظت از فروشگاه‌ها در مقابل سرقت مجبور به استفاده از نیروهای بیشتر و شلیک گاز اشک آور شده است.

به گفته سخنگوی نیروهای صلیب سرخ مستقر در شهر ساحلی پالو امدادگران روز سه شنبه اجساد 34 جوان دانشجو را از زیر آوار کلیسایی در جزیره سولاسی خارج کردند .

بر اساس تازه ترین گزارش ها زمین لرزه 7.5 ریشتری روز جمعه 6 مهر (28 سپتامبر) در جزیره سولاوسی واقع در شمال اندونزی تاکنون بیش از 1340 کشته برجای گذاشته است. این درحالیست که با توجه به گستردگی مناطق حادثه دیده و نبود امکان دسترسی به برخی مناطق بیم آن می رود که شمار تلفات در ساعات آینده افزایش یابد.

سونامی اندونزی

سونامی اندونزی

سونامی اندونزی

سونامی اندونزی

سونامی اندونزی

سونامی اندونزی

[ad_2]

Source link