اقدامات سران آل‌سعود نتیجه‌ای برایشان ندارد
اقدامات سران آل‌سعود نتیجه‌ای برایشان ندارد

خبرگزاری مهر: امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث و فرا رسیدن روز ارتش، گفت: ما امروز در ارتشی خدمت می‌کنیم که مطیع ولایت و در اقتدار کامل است. وی ادامه داد: ارتش انقلابی و ولایی که با […]



خبرگزاری مهر: امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث و فرا رسیدن روز ارتش، گفت: ما امروز در ارتشی خدمت می‌کنیم که مطیع ولایت و در اقتدار کامل است.

وی ادامه داد: ارتش انقلابی و ولایی که با ابتکار و بصیرت امام راحل، جان جدیدی پیدا کرد، پاسخ مناسبی به عنایات ایشان داد و در عرصه‌های مختلف، چون جنگ تحمیلی با اهدای بیش از ۴۸ هزار شهید توانست سربلند باشد.

امیر حیدری ۴۸ هزار شهید ارتش را چراغی دانست که موجب می‌شود ارتشیان راه پیروی از ولایت را گم نکنند و افزود: در ابتدای انقلاب شاهد هجمه‌های بسیار به ارتش و تلاش برای نابودی آن بودیم. امروز هم همین تلاش‌ها از سوی دشمنان برای آسیب رساندن به وحدت سپاه و ارتش و همچنین توان دفاعی و قدرت موشکی صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به یاوه‌گویی‌های برخی سران کشور‌ها گفت: ارتش و سپاه یک ارتش الهی هستند و به شما توصیه می‌کنیم که این حماقت را نکنید و آزموده را دوباره امتحان نکنید، زیرا کار خطایی است.

وی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی با وجود اینکه انقلاب نوپا بود، نتوانستید کاری را انجام دهید و امروز که انقلاب ما در شادابی و طراوت به سر می‌برد و راه پیشرفت را طی می‌کند نیز هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

مسئولان عربستان کم‌خِرَد هستند

امیر حیدری خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ایران با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب به جایی رسیده که روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم خود قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: ملت ایران امروز نیرو‌های مسلحی دارند که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله ولایتمداری، اقتدار و عدم وابستگی به دیگران است. امروز همه تجهیزات دفاعی در داخل کشور تولید می‌شود و کشور ما با وجود قرار گرفتن در منطقه ناامن، در امنیت کامل است.

وی مسئولان عربستان را کم‌خِرَد خواند و گفت: سران آل‌سعود فکر می‌کنند که می‌توانند با ایران مقابله کنند و به همین دلیل کشورشان را به زرادخانه‌ای تبدیل کردند، اما اقدامات آنها، نتیجه‌ای برایشان ندارد. البته به نظر من خرید این تجهیزات از سوی آن‌ها خوب است، زیرا با ظهور امام زمان (عج)، این تسلیحات به دست اهلش می‌افتد.

امیر حیدری در پایان تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ایران در اقتدار کامل به سر می‌برند و این اقتدار دارای سه ضلع رهبری خردمند، مردم همیشه در صحنه و نیرو‌های مسلح مقتدر است؛ پس باید با پیروی از رهبری و پاسداشت خون شهدا، این راه را با اقتدار ادامه دهیم.



Source link