به گزارش خبرنگار اخباربانک، چند ماهی است که پروسه ادغام بانکها و موسسات وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه نهایی شده است. در این بین برخی از خدمات نظیر واریز، برداشت، ارائه رمز کارت عابر بانک، دریافت اقساط، استعلام از حساب های مشتری و … در بین همه شعب بانکهای ادغامی قابل انجام است. […]
به گزارش خبرنگار اخباربانک، چند ماهی است که پروسه ادغام بانکها و موسسات وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه نهایی شده است.
در این بین برخی از خدمات نظیر واریز، برداشت، ارائه رمز کارت عابر بانک، دریافت اقساط، استعلام از حساب های مشتری و … در بین همه شعب بانکهای ادغامی قابل انجام است. بانک سپه با ایجاد یک سامانه واسط در بین بانکها و موسسات ادغامی این خدمات را در همه شعبه قابل اجرا کرده است. در این بین برخی کارمندان شعب بانکهای ادغامی شیطنت کرده و از انجام امور دیگر شعب بانک های ادغامی سرباز می زنند و مشتریان را به شعب بانک های خود راهنمایی می کنند. اما مدیریت بانک سپه در اقدامی جالب توجه با نصب بنری در داخل شعب بانک های ادغامی خدمات قابل ارائه در شعب را در معرض دید مشتریان قرار داده تا پرسنل شعب نتوانند به راحتی از انجام تکالیف خود برای انجام امور مشتریان بانک های ادغامی شانه خالی کنند. بانک سپه در برخی شعب شماره تلفن های بازرسی و حراست را جهت گزارش کم کاری برخی پرسنل در شعب درج کرده است. اقدام قابل توجه و ارزشمندی که می تواند الگوی سایر بانکها در زمینه یادآوری حقوق مشتریان در شعب بانک ها باشد. |