امام جمعه منطقه آزاد ارس: مناطق آزاد راه تنفسی اقتصاد کشور هستند
امام جمعه منطقه آزاد ارس: مناطق آزاد راه تنفسی اقتصاد کشور هستند

امام جمعه منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح پروژه‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس به مناسبت هفته دولت، گفت: مناطق آزاد راه تنفسی برای اقتصاد کشور هستند و باید توجه ویژه‌ای به این مناطق شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری در این آیین افزود: مناطق آزاد راه تنفسی […]


امام جمعه منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح پروژه‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس به مناسبت هفته دولت، گفت: مناطق آزاد راه تنفسی برای اقتصاد کشور هستند و باید توجه ویژه‌ای به این مناطق شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری در این آیین افزود: مناطق آزاد راه تنفسی برای اقتصاد کشور هستند و باید قانون اداره کرد مناطق آزاد بدون کم و کاست در این مناطق اجرا گردد تا زمینه پشتگرمی سرمایه‌گذاران فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین سنجری گفت: اختلافات گمرک با مناطق آزاد باید هرچه سریع‌تر حل شود و بدون شک راه‌اندازی سامانه جامع گمرکی می‌تواند در این زمینه کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه منطقه آزاد ارس دارای پتانسیل‌های بی‌نظیر تجاری است، افزود: نباید به هر دلیلی مانع از رشد تجارت در منطقه شویم. این در حالیست که مشکل کنونی ثبت سفارش و تخصیص ارز باعث ناامیدی فعالان تجاری ارس شده است.

امام جمعه منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه بحث احیای گذرنامه‌های مرزی نیز باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد، گفت: بخشی از مردم منطقه از طریق رفت و آمدهای مرزی کسب درآمد می‌کنند و مشکلات کنونی باعث قطع درآمد این افراد و بروز مشکلات اقتصادی شده است.

نوشته امام جمعه منطقه آزاد ارس: مناطق آزاد راه تنفسی اقتصاد کشور هستند اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.



Source link