امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دانشگاه هنر
امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دانشگاه هنر

[ad_1] تفاهم‌نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دانشگاه هنر با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق این دبیرخانه و سیدحسن سلطانی رئیس دانشگاه هنر به امضاء رسید. به گزارش فرینا، این تفاهم‌نامه به منظور همکاری مشترک علمی و عملی با استفاده از ظرفیت‌های طرفین در زمینه آموزش، پژوهش […]

[ad_1]

تفاهم‌نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دانشگاه هنر با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق این دبیرخانه و سیدحسن سلطانی رئیس دانشگاه هنر به امضاء رسید.

به گزارش فرینا، این تفاهم‌نامه به منظور همکاری مشترک علمی و عملی با استفاده از ظرفیت‌های طرفین در زمینه آموزش، پژوهش و خدمات اجرایی فرهنگی-‌هنری با هدف تحقق و توسعه پایدار اقتصاد فرهنگ و هنر در مناطق آزاد و ویژه با عنایت به مزیت‌ها و ویژگی‌های فرهنگی، تاریخی و زیستی آن مناطق؛ (چهارشنبه ۲۶دی‌ماه) منعقد شد.

به کارگیری ظرفیت‌های هنری دو طرف و ایجاد بستر مناسب برای ایجاد بازار کسب و کار خلاق مبتنی بر ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مناطق با تولید و عرضه آثار استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه در رشته‌های مختلف فرهنگی-‌هنری، همکاری در زمینه راه‌اندازی رشته‌های دانشگاهی هنری و صنایع خلاق در دانشگاه های موجود در مناطق آزاد و ویژه، همکاری در زمینه تأسیس و راه‌اندازی مدرسه عالی هنر و صنایع خلاق در مناطق آزاد و ویژه، همکاری در زمینه انجام پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین به ویژه اساتید و پژوهشکده هنر دانشگاه با نظر به اولویت‌ها و الزامات مناطق آزاد و ویژه، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی با درنظر گرفتن اولویت‌های پژوهشی مناطق آزاد و ویژه و همچنین کمک به توانمندسازی جامعه محلی و سازمان‌های مردم نهاد (سمن) مناطق آزاد و ویژه از طریق آموزش‌های کاربردی با تأکید بر توسعه صنایع فرهنگی و خلاق ازجمله زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.

از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به تهیه و تدوین، مدل و محتوای آموزشی در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر در مناطق آزاد و ویژه با توجه به ویژگی‌ها و ظرفیت های بومی شاخص هر منطقه، همکاری در تعریف و برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها، جشنواره، نمایشگاه، بازار هنر، نشست‌های تخصصی و کارگاه های علمی-‌آموزشی و تورهای تحقیقاتی-‌کاربردی در حوزه‏‎های فرهنگی و هنری و تبادل تجارب و نتایج مطالعات در زمینه موضوعات مشترک و استفاده از منابع علمی کتابخانه‏‎ها و آرشیوهای فرهنگی-‌هنری دانشگاه به ویژه پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی اشاره کرد.

نوشته امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دانشگاه هنر اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link