امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار
امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار

[ad_1] طرح منطقه ویژه علم و فن‌آوری در منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار برای ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری مکران در منطقه ازاد چابهار صورت گرفت. به گزارش مناطق آزاد، این تفاهم نامه، […]

[ad_1]

طرح منطقه ویژه علم و فن‌آوری در منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود

امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار برای ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری مکران در منطقه ازاد چابهار صورت گرفت.

به گزارش مناطق آزاد، این تفاهم نامه، امروز ٢۴ اردیبهشت ماه ١٣٩٧ در جلسه ای که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه ازاد چابهار برگزار و به امضا رسید.

عبدالرحیم کردی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه منطقه ویژه علم و فن‌آوری سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان سیستان و بلوچستان علی الخصوص چابهار اظهار داشت: منطقه ازاد چابهار دارای ظرفیت های مختلفی است که پیدایش منطقه ویژه علم و فناوری را زمینه سازی کرده است.

وی در این خصوص گفت: مذاکرات صورت گرفته بین دانشگاه بین المللی چابهار، دانشگاه نیزوا در عمان، پارک نواوری مسقط، صندوق فناوری عمان برای ایجاد مرکز مشترک توسعه فناوری نیز انجام شده است.

نوشته امضای تفاهم نامه همکاری بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link