امضای چهار تفاهمنامه همکاری وزارت کشور با بخش خصوصی
امضای چهار تفاهمنامه همکاری وزارت کشور با بخش خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: چهار یادداشت تفاهم همکاری وزارت کشور با مهمترین نهادهای غیردولتی فعال در عرصه های اقتصادی آماده توشیح و مبادله شده است. پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور: بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و […]


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: چهار یادداشت تفاهم همکاری وزارت کشور با مهمترین نهادهای غیردولتی فعال در عرصه های اقتصادی آماده توشیح و مبادله شده است.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور: بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با تشریک مساعی مسئولین اتاق‌های مهم اقتصادی کشور، ۴ یادداشت تفاهم همکاری وزارت کشور با مهمترین نهاد‌های غیردولتی فعال در عرصه‌های اقتصادی آماده توشیح و مبادله شده است.

وی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق اصناف ایران، اتاق تعاون ایران و خانه معدن ایران به عنوان این ۴ نهاد غیر دولتی فعال در عرصه‌های اقتصادی نام برد و تأکید کرد: با توجه به شعار سال ۱۳۹۷ و جایگاه بی‌بدیل این ۴ مجموعه در راستای تحقق شعار مذکور، تمهیدات لازم به منظور امضاء و مبادله اسناد مذکور در اولین نشست استانداران سراسر کشور در سال جاری در حال اتخاذ است.

معاون وزیر کشور افزود: با توجه به موافقت وزیر کشور با این روند، از مسئولین مراجع موصوف برای حضور در نخستین نشست استانداران دعوت خواهد شد و ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های مورد نظر، این ۴ یادداشت تفاهم در حضور نمایندگان جراید و اصحاب رسانه امضاء و مبادله خواهد شد.



Source link