انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A12 و گلکسی A02s
انتشار آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A12 و گلکسی A02s

[ad_1] گلکسی A12 امسال با اندروید ۱۰ معرفی شد و بسیاری از کاربران را به خاطر سیستم عامل قدیمی خود ناامید کرد. اما سامسونگ حالا خیلی زود به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای این گوشی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی که اخیرا در روسیه منتشر شده، شامل رابط کاربری One UI 3.1 است و وصله امنیتی ماه […]

[ad_1]

گلکسی A12 امسال با اندروید ۱۰ معرفی شد و بسیاری از کاربران را به خاطر سیستم عامل قدیمی خود ناامید کرد. اما سامسونگ حالا خیلی زود به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای این گوشی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی که اخیرا در روسیه منتشر شده، شامل رابط کاربری One UI 3.1 است و وصله امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ را هم در بر می‌گیرد.

به‌روزرسانی گلکسی A12 با فریمور A125FXXU1BUE3 به دست کاربران رسیده و اگرچه فهرست تغییرات آن را در دست نداریم، ولی حالا دیگر می‌دانیم که اندروید ۱۱ چه ویژگی‌هایی را با خود به همراه می‌آورد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توانیم به چت حبابی، سیستم جدید مجوزها، ویجت اختصاصی مدیاپلیر و بخش جدید گفتگوها در پنل نوتیفیکیشن‌ها اشاره کنیم. وصله امنیتی ماه مه ۲۰۲۱ سه آسیب‌پذیری جدی اندروید و ۲۳ مشکل امنیتی One UI را برطرف می‌کند.

 

 

سامسونگ همچنین اندروید ۱۱ را برای گلکسی A02s که از محصولات پایین‌رده سری A محسوب می‌شود، منتشر کرده است. این گوشی هم حدود شش ماه پیش با اندروید ۱۰ به بازار آمد. به‌روزرسانی این دستگاه که از روسیه آغاز شده، شامل اندروید ۱۱ و وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۱ است. این به‌روزرسانی با فریمور A025FXXU2BUDC در اختیار کاربران قرار گرفته و به همراه رابط کاربری One UI 3.1 عرضه می‌شود.

اگر کاربر گلکسی A02s یا گلکسی A12 هستید، با رفتن به مسیر Settings > Software Update و ضربه زدن روی گزینه Download and install می‌توانید ببینید این به‌روزرسانی به موبایل شما رسیده یا نه. از آن‌جایی که سامسونگ معمولا به‌روزرسانی‌های خود را به صورت مرحله‌ای منتشر می‌کند، احتمالا کمی طول می‌کشد تا کاربران در سایر کشورها از جمله ایران بتوانند آن را نصب کنند.

 

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

Source link