انتشار تصویر سارقان مسافرنما +عکس
انتشار تصویر سارقان مسافرنما +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام بازداشت 6 سارق مسافرنما درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقتهای به عنف در پوشش مسافرکش توسط 6 نفر در مناطقی از جمله پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد، شناسایی سارقان در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت. سرپرست […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام بازداشت 6 سارق مسافرنما درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقتهای به عنف در پوشش مسافرکش توسط 6 نفر در مناطقی از جمله پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد، شناسایی سارقان در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز افزود: بلافاصله با انجام اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی، اعضای باند شناسایی و در نقاط مختلف کرج و تهران دستگیر شدند؛ سارقان به عنف چهار مرد و دو زن بودند که به عنوان مسافر سوار خودروها شده و طی مسافتی با تهدید اسلحه و ضرب و شتم رانندگان، اموال و خودرو آنها را به سرقت برده و متواری می‌شدند.

وی تصریح کرد: سارقان مسلح پس از سرقت خودروها، مجدد اقدام به مسافرکشی کرده و با گرفتن کارتهای بانکی افراد و رمز کارت، طلا و ساعت می‌خریدند که از سارقان دستگیر شده دو قبضه اسلحه، افشانه، شوکر برقی، یک دستگاه خودرو پژو پارس ، تعدادی گوشی تلفن‌همراه، ضبط، باند و طلای مسروقه کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر 42 فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرهای پرند، ملارد، فردیس و هشتگرد اعتراف کردند.

نادربیگی متذکر شد: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور انتشار تصاویر بدون پوشش چهار نفر از متهمان (یک زن و 3 مرد) را که نقش اصلی در سرقتها داشتند، صادر کرد، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند، درخواست می‌شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه کنند.



Source link