انتظار 14ماه مصدومیت را نداشتم
انتظار 14ماه مصدومیت را نداشتم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش که گران ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا بود، از ابتدای فصل در برایتون بازی می کند. او انتظاراتی باشگاه انگلیسی را برآورده نکرده است چرا که بیش از سه ماه از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. با این حال […]


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش که گران ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا بود، از ابتدای فصل در برایتون بازی می کند. او انتظاراتی باشگاه انگلیسی را برآورده نکرده است چرا که بیش از سه ماه از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. با این حال بازگشت او به ترکیب برایتون آن هم پس از جام ملت های آسیا، به علیرضا کمک کرده تا خودش را پیدا کند. او که اخیرا در ترکیب برایتون درخشیده است، سوژه مصاحبه وبسایت رسمی باشگاه هم بود.

جهانبخش درباره مصدومیتش در برایتون به وبسایت باشگاه گفت: یک پارگی در پای راستم بود. مصدومیت همسترینگ عادی این قدر طول نمی‌کشد، اما برای من بیش از حد طول کشید. حتی قبل از رفتن به جام ملت‌های آسیا، من آماده بودم، اما این احتمال وجود داشت که مجددا آسیب ببینم. سرمربی چنین ریسکی نکرد و بازی‌های ملی از راه رسید و من مجبور شدم بروم. تقویم رسمی بود که من باید باشگاه را ترک کنم.»

او درباره حضورش در جام ملت های آسیا می گوید: شاید این زمان مناسبی نبود، زیرا واقعا به دنبال بازگشت به آمادگی و بازی در باشگاه بودم. اما مجبور شدم بروم و در بازی‌های ملی که برای کشورم مهم بود، شرکت کنم. در تیم ملی آن‌ها به باشگاه قول داده بودند که مراقب من باشند و واقعا مراقبم بودند. اصلا انتظار نداشتم که 8 یا 9 هفته از میادین دور باشم. مصدومیت نیز جزئی از فوتبال است. واقعا شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. از لحاظ جسمی و روانی شرایط بدی داشتم ولی آن مرحله را پشت سرگذاشتم و الان در شرایط خوبی قرار دارم. الان نیاز دارم دوباره به میدان بروم و بازی کنم تا اعتماد به نفس را دوباره به دست بیاورم. من فقط می خواهم در برایتون بیشتر بازی کنم.»

جهانبخش در پایان افزود: «هواداران انتظار دارند که بیشتر از این ها گلزنی کنم یا در گل ها تاثیرگذار باشم. هدف من در شرایط کنونی تمرکز روی قوای جسمانی است تا بتوانم به آمادگی کامل برسم و در نهایت برای برایتون گل های بیشتری بزنم. البته که پیروزی تیم مهم تر است.»



Source link