انتقاد نقوی حسینی از اظهارات روحانی درباره فیلتر تلگرام
انتقاد نقوی حسینی از اظهارات روحانی درباره فیلتر تلگرام

[ad_1] خبرگزاری دانشجو: سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتر خود درباره تلاش دولت برای حل مسئله تلگرام نوشت:آقای رئیس جمهور، دولتمردان محترم؛‌ای کاش به اندازه تلگرام برای حل این دغدغه‌ها هم بسیج می‌شدیم:معیشت، اشتغال، مهار گرانی، ثبات بازار ارز و دلار ۶ هزار تومانی   انتقاد نقوی […]

[ad_1]

خبرگزاری دانشجو: سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتر خود درباره تلاش دولت برای حل مسئله تلگرام نوشت:آقای رئیس جمهور، دولتمردان محترم؛‌ای کاش به اندازه تلگرام برای حل این دغدغه‌ها هم بسیج می‌شدیم:معیشت، اشتغال، مهار گرانی، ثبات بازار ارز و دلار ۶ هزار تومانی

 

انتقاد نقوی حسینی از اظهارات روحانی درباره فیلتر تلگرام

انتقاد نقوی حسینی از اظهارات روحانی درباره فیلتر تلگرام/‌ای کاش برای حل مشکل اشتغال و گرانی به اندازه تلگرام بسیج می‌شدیم!

شب گذشته روحانی در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش با انتشار پستی تمامی مسئولیت فیلترینگ تلگرام را به گردن دیگران انداخت. وی مدعی شد سیاست دولت یازدهم و دوازدهم مبتنی بر ایجاد فضای امن مجازی بوده و نه امنیتی؛ و تاکنون هیچ شبکه اجتماعی و یا پیام‌رسان “توسط این دولت” مسدود نشده و نخواهد شد. فیلتر و مسدودسازی اخیر #تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تأیید دولت است.

وی در انتهای نوشته خود گفت: عدم طی مراحل قانونی امور اجرایی که با استفاده از ابزار قهریه و قضاییه صورت بگیرد، در تعارض با شعار «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و در نقطه مقابل دموکراسی قرار دارد.

این متن از روحانی با هشتگ‌های #محرمانه_نداریم #حکم_سفارشی #جریان_آزاد_اطلاعات #حق_انتخاب #پیام_رسان تگ شده است.

[ad_2]

Source link