انتقال نماینده بوشهر به CCU در پی مشاجره با هیئت‌رئیسه مجلس+عکس
انتقال نماینده بوشهر به CCU در پی مشاجره با هیئت‌رئیسه مجلس+عکس

عصر امروز پنجم اسفندماه، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری، پس از مشاجره و فریاد بر سر هیئت‌رئیسه‌ی مجلس در دفاع از حقوق استان‌های کم برخوردار از محل لایحه بودجه سال 98، دچار نارسایی قلبی شد. آفتاب‌‌نیوز : نماینده شهرهای بندر ماهشهر، بندر هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی به ایلنا گفت: حجت الاسلام […]


عصر امروز پنجم اسفندماه، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری، پس از مشاجره و فریاد بر سر هیئت‌رئیسه‌ی مجلس در دفاع از حقوق استان‌های کم برخوردار از محل لایحه بودجه سال 98، دچار نارسایی قلبی شد.

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده شهرهای بندر ماهشهر، بندر هندیجان، امیدیه و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی به ایلنا گفت: حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای خدری نماینده بوشهر در پشتیبانی از نطق بنده در دفاع از اعتبارات استان‌های جنوبی و مرزی کشور به علت بحث تند و مشاجره با هیئت رئیسه و رئیس جلسه علنی بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ دچار استرس و فشار قلبی گردید و پس از روانه شدن به بیمارستان، در بخش سی سی یو بستری شد.

علی گلمرادی در این خصوص افزود: عصر امروز پنجم اسفندماه، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری، پس از  مشاجره و فریاد بر سر هیئت‌رئیسه‌ی مجلس در دفاع از حقوق مردم استان‌های کم برخوردار از محل لایحه بودجه سال 98، که موضوع نطق بنده بود، دچار نارسایی قلبی شد.

گلمرادی ادامه داد: بلافاصله وی به بیمارستان طرفه منتقل شد و هم‌اینک در بخش CCU تحت مراقبت قرار دارد و بنده نیز بالای سر ایشان حضور دارم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: امیدوارم حالِ این نماینده خدوم، به‌زودی بهبود یابد.

انتقال نماینده بوشهر به CCU در پی مشاجره با هیئت‌رئیسه+عکس

منبع: خبرگزاری ایلنا



Source link