انقلاب در ۴۰ سال گذشته هیچ‌گاه متوقف نشده است
انقلاب در ۴۰ سال گذشته هیچ‌گاه متوقف نشده است

سپاه‌نیوز: حجت الاسلام والمسلمین عبداللّه حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: این سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان ماه اوج گرفتن به سمت خداست. خداوند در نیمه شعبان […]



سپاه‌نیوز: حجت الاسلام والمسلمین عبداللّه حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: این سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان ماه اوج گرفتن به سمت خداست. خداوند در نیمه شعبان مهم‌ترین شخصیت عالم ملکوت را به عالم آفرینش هدیه کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به دنبال خدامحوری و صراط مستقیم هستیم باید به دنبال ولایت باشیم، افزود: ولایت تجلی توحید ربوبی و زمینی شدن حاکمیت خداست. باید تا می‌توانیم رابطه خود را با قطب عالم امکان محکم کنیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: شخصیت والای شهید مطهری الگو و اسوه استادان شد. مطهری با علم حصولی، مطهری نشد بلکه با علم اشراقی خدا مطهری شد. مطهری با قرآن و ولایت مطهری شد.

حاجی صادقی تاکید کرد: تنها راه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی مانوس شدن با قرآن و ولایت است. تا زمانی که در سنگر ولایت هستید نباید از هجوم فرهنگی دشمن بترسید. ما نباید در جنگ فرهنگی با دشمن صرفا به توانمندی‌های خود تکیه کنیم بلکه باید به کلام اللّه متوسل شد.

وی با اشاره به اینکه استکبار در جمع‌بندی خود به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی او را رقم می‌زند و شاخصه‌های ابرقدرتی خود را از دست داده است، گفت: انقلاب ۴۰ سال است که فراز و نشیب داشته، ولی هیچگاه متوقف نشده است و روی اصول خود ایستاده است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: دشمن برای براندازی نظام اسلامی فتنه‌هایی را رقم می‌زند که نیازمند پاسداری از جنس عمار و ابوذر هستیم. امروز در حقیقت دفاع از اسلام دفاع از حریم حضرت علی (ع) است.

وی ادامه داد: پاسداری امروز جنس دیگری از بصیرت، روحیه انقلابی، شجاعت، و صراحت را می‌طلبد.

حاج صادقی اظهار داشت: هر چه پیوند سپاه با ولایت بیشتر و قوی‌تر باشد، در انجام رسالت خود موفق‌تر خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه ضمن تاکید بر اینکه پاسداران باید بصیرت دینی داشته باشند، افزود: عقیدتی سیاسی و رسالت همه فرماندهان و مربیان این است که نیرو‌هایی تربیت کنند که بصیرت دینی و سیاسی داشته باشند. از طرفی این بصیرت دینی باید اثربخش و خروجی داشته باشد. سپاه به قوت نیاز دارد و این قوت، اعتقاد، عقل و استقامت اوست.



Source link