اهدای ۸۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌توان قشم
اهدای ۸۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌توان قشم

[ad_1] مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اهدای تعداد ۸۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌توان در جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم  تعداد ۸۰۰بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان کم‌توان قشم توزیع گردید. علیرضا کمساری […]

[ad_1]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اهدای تعداد ۸۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌توان در جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم  تعداد ۸۰۰بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان کم‌توان قشم توزیع گردید.

علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در این باره گفت: به همت این اداره کل و همکاری و پشتیبانی بانک آینده و بنیاد خیریه گسترش فرهنگ و هنر قشم، تعداد ۸۰۰کیف مهربانی شامل کیف، دفترچه، مداد، پاکن، خودکار، مدادرنگی، جامدادی، تراش، خط‌کش به دانش‌آموزان غرب جزیره قشم و جزایر هرمز، هنگام و لارک اهدا گردید.

کمساری گفت این فعالیت در راستای ترغیب و تشویق کودکان کم‌توان و بی‌بضاعت غرب جزیره قشم و جزایر وابسته و رفع بخشی از مشکلات و موانع تحصیلی قشر آسیب‌پذیر جامعه انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پی دستور ایشان مبنی بر حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند، رشد علمی و فرهنگی خانواده‌ها در جهت بهبود سبک زندگی و معیشت این خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد؛ از این رو این اداره کل با آغاز این اقدام فرهنگی هر هفته جهت ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان جزیره زیبای قشم با برپایی جشنواره «هنرمند درون» من در روستاها فعالیت فرهنگی و هنری خود در نیمه دوم سال را با جدیت آغاز نموده است‌.

وی در پایان از حمایت و همراهی مهندس کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در جهت هر چه بهتر برگزار شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری تشکر و قدردانی نمود.

نوشته اهدای ۸۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان کم‌توان قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link